cock hammer Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) litt fra VG "... for jeg står bombefast på at stemningen som skapes, miljøene man ferdes i, frykten som fremprovoseres og den uovertrufne teknologiske innpakningen gjør «Doom 3» til et av de beste skytespillene siden «Half-Life» når vi snakker om enspillerdelen. «Doom 3» er et av årets beste spill så langt, og det burde si sitt. " "Jeg har lagt bak meg en svært skummel og engasjerende spillopplevelse, en opplevelse jeg kommer til å huske lenge. Det har vært deilig å fråtse i den ekstreme grafikken, og id har som vanlig, laget en fantastisk spillmotor som er tvers igjennom bunnsolid. "Nyvinning er ikke avgjørende for en strålende spillopplevelse. " "Samtidig er evnen til innlevelse essensiell for å få maksimal glede ut av dette spillet." http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238861 Dagbladet http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/08/13/405373.html Aftenposten http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...ticle843233.ece "Doom III klarer å levere intelligent, kontinuerlig action gjennom 28 nivåer som kommer til å sette nervene dine på en alvorlig prøve, og er uten tvil det beste PC-spillet så langt i år." Endret 13. august 2004 av cock hammer
TCi Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Rart de sammeligner spillet med Half Life.... mener jeg da.
Loeve Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hvorfor er det det? Det er jo en felles enighet omtrent overalt at Half-life er referansespillet over alle referansespill i FPS-verdenen.
Radial Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det beste _siden_ HL. Det er ingen sammenligning av spillene i seg selv.
dchwel Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 "For hvis man først klarer å leve seg inn i det som skjer på PC-skjermen, er «Doom 3» en 20-30 timer lang studie i hvor mye redsel man er villig til å påføre seg selv. " Snakk om overdrivelse Greit spillet er sikkert litt skummelt for noen, men det er fremdeles ett dataspill. Syns det er morro med litt "skumle" omgivelser
Manuel Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hah! Jeg tror Thief-serien og System Shock 2 var skumlere enn Doom 3 er. Får se i morgen, for da skal jeg kjøpe spillet. At Aftenposten gir spillet terningkast 6 sier vel mer om anmelderen enn spillet (les: hype).
Radial Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Snakk om overdrivelse Greit spillet er sikkert litt skummelt for noen, men det er fremdeles ett dataspill. Syns det er morro med litt "skumle" omgivelser Hehe. Husk bare å ha godt med lyd på, så kan vi få høre når du har spilt noen timer
TomWhittaker Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hah! Jeg tror Thief-serien og System Shock 2 var skumlere enn Doom 3 er. Får se i morgen, for da skal jeg kjøpe spillet. At Aftenposten gir spillet terningkast 6 sier vel mer om anmelderen enn spillet (les: hype). Enig.
cock hammer Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 ordet hype er tydeligvis blitt populært haha
Manuel Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 ordet hype er tydeligvis blitt populært haha Spesielt nå som Doom 3 har blitt gitt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå