baRs Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Komplett har denne disken i ukens tilbud: Western Digital USB2.0/Firewire 250GB 8MB Dual Option, 7200RPM NOK 1.995,- Vurderer å slå til, men jeg har ikke peiling på eksterne harddisker og lurer på om denne disken duger.
DigitaL BlasteR Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har samme disken. Den kjøpte jeg for nesten 2900,- eller noe. Angrer IKKE i det hele tatt. Noe av det beste jeg har sett fra WD. Kjøp mens tilbudet gjelder! Søk på tester/guider - der kan du lese mer om leserfaringer etc. M.V.H /DigiBlasT/
bj0rn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Siden jeg var på utkikk etter ekstern harddisk jeg også, måtte jeg nesten bare slå til på dette tilbudet. La inn ordren i går kveld! Noen som har noen formening om når jeg kan forvente å få harddisken levert? Valgte servicepakke, og jeg bor i Haugesund...
baRs Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Jeg vil tippe vi får diskene man-tirs-ons. Komplett er raske når de har varen på lager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå