Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lav opplastningshastighet grunnet virus?


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg slitt med lav opplastingshastighet, noe som var et godt grunnlag til irritasjon hos meg. Jeg testet hastigheten på speedometeret hos dinside.no, og det viste at min opplastingshastighet var hele 14 kbit/s.

 

Dette var selvfølgelig svært lavt, spesielt fordi jeg bruker Chello Plus. Det ville forsåvidt vært lavt uansett hva man hadde brukt. Dette førte til at jeg ringte Chellos kundeservivce. De skulle sjekke med teknikerne sine, men han sa også at det kunne være et virus som var skyld i denne lave hastigheten.

 

Noen som har erfaringer med dette? Trenger hjelp relativt fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Ville bare si at jeg har samme problem bare at jeg har telenor. Telenor påstår at det ikke ligger hos dem. Måler linjen min på dinside.no og får målt uploaden min til å være 36 kbit/s hver gang!!!!!!!

 

Det er jo helt teit når den burde være rundt 128 eller litt mindre. :mad::mad:

 

merker at spillingen over nettet går saktere/ det hakker og at sidene lastes tregere enn de burde......

 

Hvis det er et virus håper jeg at de i norton finner ut av det fortest mulig.

 

Har kjørt spybot og ad-aware. Spybot finner noe i registret som ikke er helt bra og det fikser det igjen. Men hvis jeg kjører spybot på nytt finner han de samme probleme irriterende........

 

Håper jeg får fikset det snart hvis ikke hiver jeg data'en!!!!

 

Med vennlig hilsen

EN SLITER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...