Gå til innhold

LG1910s - trenger info om denne


Anbefalte innlegg

Har lyst på sånn flat greie på min lille pult, men rik er jeg ei.

 

Den skjermen har jo fått god skryt, men det er 2 ting jeg lurer på.

 

1. Det var snakk om at det var "litt" ghosting når du spiller. Hvor tydelig er det? Tror ikke eg er så kresen (oppvakt) at eg merker det, så hvor mye er det? Har noen denne skjermen og kan gi litt info på det området?

 

2. Siden jeg ikke har råd til å stikke ned på ei lokal sjappe og kjøpe(og se) flate skjermer (minst 10.000 pr skjerm, og den er egentlig skikkelig "dårlig", må da ha en til 20.000 ... da blir den bra), så må eg bestille på nett.

Hva nå om jeg plutselig får en skjerm med en pen død pixel, spesielt 1 hvit en midt i panelet. Hvis eg har skjønt det riktig så kan jeg droppe garanti, for det blir omtalt som "filleting", men midre skjermen heter *finner et dyrt merke på komplett* Eizo. Den ISO standarden aksepterer visst mye feil, så den er jo ubrukelig. Så jeg får da ikke sett skjermen.

Er skikkelig nervøs for dette. 4000 er jo nesten det en student får i mnd fra lånekassen.

 

Gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etterslep legg ein ofte ikkje merke til etter ei stund, men det er veldig individuelt

Eg ser ikkje etterslepet på 213T min men eg veit den har det, og når eg har skjermer til test oppdager eg viss dei har etterslep, men då fokuserer ein ganske mykje på å sjå det også.

 

Når det gjeld 1910S så huska eg den veldig godt under testane til det som blei den store LCD testen del 1,2 og 3. Den utmerka seg som ein god 19" (1910B er litt bedre) med lite etterslep for ein 19" å vere samtidig som den hadde eit godt bilde.

 

Men om du synes etterslepet blir for plagsomt har du jo angreretten, men då er det nok 17 eller 20 som er bedre for din del (eventuelt

denneskjermen )

 

mvh

Jan Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...