Gå til innhold

Nye Apple produkter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-30 13:21, C. Alshus skrev:

Nei, men jeg har sett lyset og fått meg er liv
:lol:


 

Denne tråden passer best under religion.

 

Som jeg har sagt før: Folk må tro hva de vil, bare de ikke plager meg med det.

 

Tenk om noen skulle finne på å ramse opp alle nye PC produkter!

 

 

:smile:

Lenke til kommentar

Jeg er en ivrig pc bruker og overklokker og har holdt på mer eller mindre siden 1990, men i det siste har jeg sett mer og mer på Apple sine produkter. Jeg har aldri brukt en mac, men jeg har utrolig lyst til å prøve et av disse vindunderne. Hadde det ikke vært for at de var så dyre ville jeg ha kjøpt en med en gang..

Lenke til kommentar

Mac = monopol. Maskinvare og OS er uadskillelige, bla bla. Det som imidlertid er interessant er hvordan folk som synes at Mac er OK tenderer til å profetere og drive gratis reklame for dete produktet. Kanskje føler de at det er noe de må bevise ovenfor andre, jeg vet ikke. Hadde egentlig vært morsomt å finne ut.

 

For øvrig ser Mac-ene kanskje litt fine ut, men de er laget av plast, og de er ugreie og modifisere, klokke osv.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 19:16, C. Alshus skrev:

Tror du jeg bryr meg om det. Ånei du.

Det er flere på denne siden som reklamerer for Microsoft. Er det like ille?


Ja, hvis de har M$-logoer i signaturen sin og skriver udelt positivt om M$ i poster her, så er det det.

 

Quote:


Og hvorfor er du så imot Apple?


 

Jeg er da ikke spesielt imot Apple? Grunnen står i så fall lenger oppe her i samme tråd.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 21:19, Typhon skrev:

Quote:


On 2002-04-30 21:06, fat_guy skrev:

wow, den øverste skjærmen der kunne passa bra til en fin søpladunk. Bare å modde litt.



Ehhh, eMac gutten min....

 

den ville fremdeles funka som en bra søpladunk. ville ligna på dette: data_05.jpg

Lenke til kommentar

Det sies at angrep er det beste forsvar. Hver gang Mac-folk viser fram ny hardware så sier (nesten) alle pc-brukere: "Mac suger!" og så rakker de ned på Mac som om det skulle vært ulovlig å nevne nevne ordet "Mac". Jeg vil påstå at det er pc-brukere som er de mest fanatiske og Påståelige.

 

Hvis dere lurer så bruker jeg ikke Mac. Har knapt nok brukt det. Er bare drittlei av at alle fjortisser har på forumet prøver å være tøff og følge strømmen. Det er ikke farlig å være annerledes folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...