Kimmer Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hei, Hvordan får jeg frem/opp konsollen i Joint Operations med et norsk tastatur? Mvh Kimmer
Aggex Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Prøv å trykk "|" altså knappen som vanligvis befinner seg under "Esc".
Kimmer Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Hei, Det virker ikke. I manualen står der man skal bruke ('snilde' tasten) '~' - men på norsk tastatur skal man bruke ALT GR-tasten for at få den frem! Noen der vet? Noen der vet om en link til et engelsk keybord layout? Kan jo forsøge med et engelsk keybord i Controlpanelet. Mvh Kimmer
Kimmer Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Hei, Fant ut av det nu: Det er 'Ø' tasten! Takker for svar da alligevel Mvh Kimmer
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei, Fant ut av det nu: Det er 'Ø' tasten! Takker for svar da alligevel Mvh Kimmer Ja, det er som oftest Ø eller |, eller SHIFT+| osv... BTW: hvorfor skal du ha konsoll der? Synes du JO er kult da? Endret 13. august 2004 av MeTa][iC
rivaldo Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 JO kan være kult hvis man spiller med de riktige folkene. Jeg unngår nesten alltid de store serverne. For mye rot der.
Kimmer Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 (endret) [iC,13/08/2004 : 23:51] BTW: hvorfor skal du ha konsoll der? Synes du JO er kult da? Hei, Syns Joint Operation er noget av det bedste teamplayerspill for tiden! Ville bare se frameraten med komandoen 'FPS' Desverre er der for mange små børn der spiller det også. De kan hverken køre bil, båt eller flyve en Helo. De vet heller ikke noget om teamplay/taktikk osv. Bedst å spille efter midnat (når børnene har lagt sig) - der er det ganske spennende å spille på de servere med 150 spillere - selvom pingen er 60-70. Man merker fort om folk har vert soldat i det virkelige liv eller ikke. Jepp - der er mye rot om dagen og kvelderne på de store servere. PS. Nicket mit er 'Kiva' når jeg spiller JO Mvh Kimmer Endret 14. august 2004 av Kimmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå