Chasseur Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 nei, vil ikke faktisk ikke si at alle heroene er akkurat like gode, men kanskje en promille eller to som skiller dem, men smak og behag..
Arve Systad Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ulvene er bare usynlige på lvl 3, på lvl 2 så får de critical strike. Og det at ulver gir mere exp på lvl 1 er jo ikke akkurat noe særlig nerf da. Jo. Veldig mange ulver dør på lvl1 nemlig, og det er meir enn nok til å gå opp en liten level om du dreper en grunt og creeper en grønn creepcamp i tillegg, f eks...Tar du poenget mitt?
vaskiZ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Skjønner jo poenget, men det er jo bare å creepe da, istedet for å harasse hele tia.
H4ngm4N Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Far Seer og archmage er geniale, digger å få units uten å bruke gull og tid på det, bra i rush. gode i late game er de og.
Dux ducis Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Egentlig er det ikke bare å creepe, vaskiZ... Når du er Orc og spiller mot Human lønner det seg med konstant Far seer-harass. Man må presse og presse hele tiden mens man creeper med grunts og senere TC eller SH rundt basen din. Da får man exp på 2 heroes og man sakker motsandern. Når du har fått deg litt tier2 oppgraderinger kan du gå på Human hardt med alle styrkene dine. Dette skal gå bra fordi med ditt FS-harass har du satt stopper for alt for mye rifle/sorcs/priest fordi han ikke har nok lumber til grunnet ditt harass. Så hæren du møter på tidlig tier2 er betraktelig mindre.
GoWest] Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 De beste heroene er Demon Hunter og Keeper of the grove
GoWest] Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 keeper of the grove og demon hunter med night elf spiller bare night elf og undead, med undead kan d være forskjellig, med spiders går du death knight og lich eller dreadlord og med ghouls og gargs kan du bruke death knight of dreadlord som første hero
uberhunter Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 M-hm... første helt demon hunter, og så keeper som andre-helt..
Super_n00b Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Tinker er den ubestridte mesteren av 1v1, hvist at motstanderen ikke har stun/entangle, og det er en goblin sjappe i nærheten. Level 2 Robo-Goblins + engieneering klarar lett å mose en hel Entangeled/Haunted Gold mine i 1 cast, for ikke å nevne hva det gjør med de stakkars, søte, små peons/pesants'ene. Invis Potion + Staff of TP = Tinker kan lett utradere en hel fiende base, uten noensomhelst hjelp fra andre enheter, i visse situasjoner. Fast creep (cheat-creep ) til level 3, og gå rett på harass. Hvist fienden ikke har stun/entangle, så må han bokstavelig talt campe gullgruven sin, eller risikere å miste alt av resurser. Er spessielt effektivt mot NE og UD. Legg til en Inv. Potion, og du er uslåelig uansett hero, men det slutter jo å funke i 1.17 ='( Ellers avhanger helten helt på situasjonen. Paladin some første helt in 1v1 = selvmord i alle andre tilfeller enn UD, hvor en god spiller lett han harasse acolytene ihjæl kjappere enn fienden erstatter dem. Beste 1v1 helten er (I følge meg, jeg er jo ikke noen ekspert), - Human: Mountain King for Storm Bolt, eller Archmage for Water Elementals. - Orc: Far Seer for Feral Wolves, eller Shadowhunter for Ward/Healing Wave. Blademaster suger som bare juling in 1v1, ettersom at han er så sinssykt lett å countre. - Night Elf: Demon Hunter for Mana Burn (Mut Harass/Human), Immolation, og Evation, eller Keeper of the Grove for Entangle/Force of Nature. - Undead: Death Knight for Death Coil/Aura, Dreadlord for Sleep/Aura, Lich for Frost Nova, eller Crypt Lord for Impale, eller Carrion Beetles. Favoritt Heroene er, dog; - Archmage for Human. Jeg spille mest 4v4, og Archmage + Mech. Critter + Siege = Win (4 fiende spillere sitter der plutselig uten base i løpet av ett par minutter) - Tauren Chieftan for Orc. Mest 4v4, some sagt, og det er ikke mange helter som utradered masser like effektift som han Aura + Boots + Shockwave = Alle spillere som har masset Tier 1, Siege, eller Casters finner fort ut at alle deres enhater plutselig er borte! Har, ved flere enledninger, utradert hele fientlige armeer med TC Level 5+ - Priestess of the Moon for Night Elf. Ingenting er some +45% skade for nesten alle dine enheter pluss en god del allierte enheter, i tilleg til ypperlig speiding, og evnen til å drive vekk selv de mest irriterende harasserne med Searing Arrows. For ikke å snakke om Starfall, da... må else Starfall! - Death Knight for Undead. Ikke spør meg hvorfor. UD har bare kjipe helter i late-game, så jeg går nesten alltid tri-hero med dem (DK/CL/Lich, eller DK/Lich/DL). Han har koselige skills, dog, og komplimerer det meste av undead units med Aura for healing + Speed (vil ikke bli tatt med aboms uten den!), og Coil til å holde stort sett alit i live. Runde det hele av med Death Pact, og ypperlig movement speed, og du har en så godt som udødelig, men akk så død, helt. En level 9 DK kan ta mer skade enn noen annen enhet i spillet, det er ubetvilsomt. Nuvel... Endret 23. september 2004 av Super_n00b
siDDis Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 eg er den einaste som digger Dark Ranger men godt er det
vaskiZ Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 eg er den einaste som digger Dark Ranger men godt er det Helt alene om å like Dark Ranger er du nok ikke. Dark Ranger med boots of speed og circlets eier med archer focus firing.
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 ' date='22/09/2004 : 14:42'] De beste heroene er Demon Hunter og Keeper of the grove Jaha, så du ville heller hatt dei enn f.eks. DK når du var undead? Altså - det var en heilt idiotisk påstand. Ingen helt er "best" i WC3. Ingen er "dårligst" heller. Alle har sitt bruksområde.
saxin Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Min favoritt er helt klart Far Seer.. Konge hero!!
uberhunter Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Og her drar vi opp gamle topic ja MIN mening: ALT kommer ann på hvilken tac. du kjører som er sagt 100+ ganger før.
Dux ducis Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Ikke uten støtte av Archmage da. Greit at du kan ha manapots osv, men human's hær blir mye mindre effektiv uten uendelig slow/heal/innerfire/dispel/hex(Eller noe ) og Water Elemental's.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Liker å spille med human og da er Arch Mage et klart førstevalg. Ingenting er som blizzard for å drepe workers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå