tor_erik Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hei! Min bror får en feilmelding hvor det står "Unknown Hard Error" når han f.eks. bruker Internett og søkefunksjonen på PC-en sin. Hva kan være galt? Komplett foreslår hardisk eller RAM, og vil at vi skal sende de to delene inn til dem. Noen tips før jeg poster delene?
Håvard Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg tipper det kan være en feil i operativsystemet, du kan jo prøve og legge inn operativsystemet på nytt. Hvilket operativsystem bruker han?
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Han bruker Windows XP Home. Ja, det er jo verdt et forsøk, kan gjøre det nå...
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Nope, den ville faktisk ikke installere Windows, den klagde på en HDD-feil... Får formatere hele skiten tenker jeg.
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 (endret) noe galt med hardisken da sikkert Det er det jeg og tror... Får vel gjøre som Komplett vil, nemlig sende inn disken og RAM'en. Endret 12. august 2004 av tor_erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå