Panodil Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Lastet ned en demoversjon av NetLimiter men etter 2-3 dager da jeg startet maskinen fikk jeg denne feilmeldingen: The fil C:\Documents and Settings\"brukernavn"\Application Data\LockTime\NetLimiter\history\apphist.dat is corrupted. Tenke at det ville funke igjen hvis jeg avinstallerte og installerte programmet igjen men fikk akkurat samme feilmelding. Har prøvd å søke etter filen men finner den ikke. Når jeg klikker "Min datamaskin"-"C:"-"Documents and settings"-"brukernavn" kommer jeg inn i mappen der jeg iflg. feilmeldingen skal kunne klikke på "Application data" men denne finnes ikke. Har prøvd å avinstallere og deretter brukt diverse programmer for å rense opp i registeret og finne filer som ikke er i bruk/ødelagte filer på maskinen men får fortsatt ikke programmet til å fungere. Får alltid samme feilmelding når jeg skal starte programmet.
Lautsprecher Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 For å se Application data må du ha "vis skjulte filer og mapper" på.
Panodil Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 jau selvfølgelig. tenkte ikke på det takk for svaret. fikk sletta det som lå der og nå funker det
Swafty Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg har hatt akkurat samme problem, og jeg tror det kom fra at jeg slettet noe i registeret med RegSupreme. Å da gjorde jeg det Lautsprecher sa og da funket alt. Så vær forsiktig med hva du sletter i registeret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå