Lucas Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hallo.. Holder på her og skal ta mem-test men jeg måtte koble til en floppy, den er koblet til og disken er i men kommer forsatt opp..wtf har jeg gjort galt ?
endrebjo Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) Kommer det opp "Please insert a disc drive into drive A:"?? Isåfall, er du sikker på at både diskettstasjonen og disketen funker som den skal?? Har du prøvd den i en annen PC?? Hvilken boot-rekkefølge står enhetene dine i?? Lyser LED'en på diskettstasjonen?? Litt teit: Har du satt i strømkontakten på diskettstsjonen?? Endret 11. august 2004 av endrebjorsvik89
Lucas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 (endret) akkurat nå står den slik. 1st. Floppy 2st.Hdd 3st.Cd-rom ja lyset er på men nå oppdaget jeg noe "fun" jeg slo på maskienen uten at beskjeden om å ta ut floppy disk ut, har den ennå i ! lol ! Endret 11. august 2004 av Lucas
Asbjørn² Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Lyser lyset på floppyen konstant? Isåfall har du satt i kabelen opp-ned.
Lucas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Lyser lyset på floppyen konstant? Isåfall har du satt i kabelen opp-ned. :!: kanskje..skal sjekke det ! :!:
aenima Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Pass på at du har satt i floppy disk kablen riktig vei. Hvis lyset på diskettstasjonen lyser konstant er kablen satt i feil vei.
Lucas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 vel må vel prøve igjen..fikk botet opp med disk i så noe er kluss !
Lucas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 jah..ser dere venter i spenning, hehe.. jeg hadde bare satt kabelen opp ned ! takk for hjelpa a gutta !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå