Axefjord Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Fant denne mod'en på internett og synes den så artig ut. Først installerer jeg half-life i "steam\steamapps\<brukernavn>\half-life" og oppdaterer til 1110 så installerer jeg battlegrounds "steam\steamapps\<brukernavn>\half-life\bg" Problem: Jeg får battlegrounds opp i steam, under games, men når jeg trykker på battlegrounds eller forsøker å joine en server som kjører battlegrounds, så får jeg bare opp steam's "browse games". Prøver å starte battleground gjennom hl.exe, men når jeg forsøker å joine servere, får jeg beskjed om feil protocol version. Noen som har en ide? Takker stort for hvert eneste råd eller ide jeg kan få
ZeZar is BACK Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Tror det ligger en ting på Start -> Programmer -> Battlegrounds som heter "Play with Steam" elns, jeg spilte det endel online, var sykt fett på noen baner, og dønn kjipt på andre Men modden er utrolig bra, likte den
Axefjord Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Hjalp ikke Fikk bare opp game browser'n som før. Spillet jeg fikk cd-key fra er CS:CZ. Støtter kanskje ikke cd-key'en min Half-life mod'er, bare cs???
mokkmokk Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 battlegrounds er helt konge. Just like the real American Revolution, just with 95% more "LOL!" http://www.gamespy.com/articles/489/489740p4.html synd du ikke får det til, men virker rart at steam tilbyr deg spillene om du ikke skal få lov til å spille dem
Axefjord Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Spillet kommer opp under "3th party games" under games på steam-menyen. Lurer virkelig påd dette. Har sendt mail til steam, men det kommer vel til å ta lang tid hvis jeg i hele tatt får svar fra dem
Zyndrone Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 jeg syns modellene i den er altfor dårlig, altså firkanta
Axefjord Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Jo, men grafikken er ikke alt Har prøvd nå å starte DoD, deathmatch og andre hl-mod'er, med samme resultat som Battleground... Noen andre som også ikke kan spille hl-mod'er med cs:cz cd-key?
Axefjord Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 Prøvde nå å spille med kontoen til en venn, som har half-life generations cd-key. Det virket Det er tydelig at med cs:cz cd-key så får man KUN spille CS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå