Gå til innhold

Smallville sluttet på TVN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp - vet jeg er to uker på etterskudd...

Men ikke lett å få med seg alle seriene i disse lyse sommertider.

Uansett - Jeg gikk selvfølgelig glipp av SISTE episoden av Smallville :cry:

Noen som vet hvilke sessong TVN har sendt nå sist?

Evt om det kommer/er laget flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

såm tvNorge får de helt nyeste sesongene? sikker på at ikke sesong 4 sendes i USA da?

Edit: Usa begynner å sende sesong 4 i September

Endret av bakemesterharepus
Skrevet

De fleste 'populære' seriene har pause fra tidlig vår til tidlig høst. Smallville S3 kommer vel snart på dvd svjv, S1 og S2 er allerede ute.

• 3 uker senere...
Skrevet
Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da.

det var i slutten av september det kom i USA :D:D:D:D skal begynne laste ned da :p

Skrevet
Oj da. Trudde det var sånn Smallville sluttet jeg. Jaja får bare vente til neste sesong da.

det var i slutten av september det kom i USA :D:D:D:D skal begynne laste ned da :p

jeje... 22 september:D, så da tipper jeg at det blir en koselig kveld den 23 foran tv'n:D Tv-ut ruler...:D

Skrevet

jeje... 22 september:D, så da tipper jeg at det blir en koselig kveld den 23 foran tv'n:D Tv-ut ruler...:D

hehe me to

Skrevet

Woho! Dette blir bra. :)

Det blir utrolig spennende å se hva som kommer til å skje i denne sesongen, men (uheldigvis) har jeg på følelsen av at den ikke blir like bra som de foregående. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...