Gå til innhold

Melding om overbelastning


Anbefalte innlegg

QUOTE
Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

Feilmeldingen som oppsto var:

Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere.

 

Har fått denne endel ganger, senest et par ganger i dag, er det bedring i vente ?

Edit: kommer når jeg prøver å klikke meg inn på innlegg.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er flere som ikke er direkte fornøyd om dagen... jeg driver nå og benchmarker ipb 2 for å se om det er bedre eller dårligere i forhold til 1.3, i så tilfelle får vi ta en vurdering på hva vi gjør...

 

litt mer tweaking vil jeg tro at vi kan kikket på i morgen for å f.vis få ting litt raskere. :)

Lenke til kommentar

Fikk denne i dag for noen timer siden:

 

      En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen 
     anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet 
     vedvarer, venligst prøv igjen senere.</p>
      <p><br>
      </p>
      <blockquote>
     <p><b>Technical problems.</b><br>
       An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend 
       that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try 
       again later.</p>
     <p><br>
     </p>
     <blockquote> 
       <p><b>Technische Probleme. </b><br>
     	Ein Fehler hat stattgefunden, wenn dies das erste Mal das Sie diesen Fehler 
     	sehen ist, bitte versuchen Sie diese Seite zu erfrischen. Wenn das Problem 
     	noch existiert, bitte Versuch wieder später. </p>
     </blockquote>
   	</blockquote>
   	</blockquote>
<!--
mySQL query error: SELECT id, member_id, running_time, location FROM ippbe_sessions WHERE id='40056f4f0d54986b941d8b121de6c347' and ip_address='80.202.218.42'

mySQL Feil: Too many connections
mySQL Feilmelding: 
Date: Saturday 14th of August 2004 06:09:26 PM
-->                                      
   	</body></html>

 

Har fått den en del ganger i det siste.

 

På forsiden på HW.no sto denne feilmeldingen under "Siste fra Forum":

 

Warning: Too many connections in /home/forum/themes/includes/hardware2.php on line 12

DB error.1 

 

-KJ

Lenke til kommentar

Men såvidt meg bekjent har det kun skjedd den ene gangen, og forhåpentligvis så forholder det seg kun til den ene gangen ;)

 

Sånn FYI så har bla jeg og knatten "vakt", når noe kritisk går ned så får vi sms/mail mm ca 10 minutter etter senest slik at vi blir obs på problemene, så tuller noe seg til så får vi vite det vanligvis. Litt kjedelig når det skjer i helgene men.

Lenke til kommentar

Den siden med norsk/tysk/engelsk info har jeg sett en god del. Feilmeldingen nederst skifter vel litt fra gang til gang har jeg en følelse av.

 

Prøver ikke å lage en issue ut av dette, var mer ment som hjelp til å finne ut av hva det er som skjer da det er sinnssykt irriterende å trykke på "post innlegg" etter å ha skrevet en laaang sak, bare for å få den sure feilmeldinga. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...