Gå til innhold

Planleggeren på K700i?


Anbefalte innlegg

Til dere som har K700....

 

Noen spørsmål ang planleggeren..

-Går det ikke an å legge inn daglige/ukentlige/månedlige/årlige alarmer?

-Stemmer det at det ikke er mulig å legge inn bursdager? (Må jo være et must for glemske...)

-Her er det mulig å endre tone på alarmen , ikke sant?

(-Meldinger har kun de faste tonene?)

 

Er planleggeren på K700 litt svak? Fikk litt inntrykk av det når jeg var innom Elkjøp og testa litt i dag..

 

Huff, det er noe negativt med alle telefoner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går an å legge inn en regelmessig alarm.

 

Daglig eller ukentlig såvidt jeg kan se... (du kan merke av på hvilke dager alarm skal gjelde... så du kan velge antall dager i uken den skal ringe)

 

Du velger emne og sted for avtalene, så du kan bare lage bursdag som emne (da må du dog legge inn bursdager hvert år, ganske tungvint).

 

Du kan også velge hvilket ringesignal du vil for Alarm

 

 

Så det er ikke akkurat noen stor planlegger. Kan ikke brukes til så veldig mye mer enn små avtaler. Mulig det kommer en bedre planlegger for nedlasting, hvis noen gidder å lage en.

Lenke til kommentar
Du får samme effekt av den metoden vi har beskrevet over... Setter alarm til å ringe på det bestemte tidspunktet mandag og torsdag... verre er det ikke. Men du kan bare ha en regelmessig alarm, så den medfølgende planleggeren har sine klare begrensninger.

ganske tungvint, men det går da. Det negative er at du ikke kan legge til bursdag merkedager etc.

Lenke til kommentar

Men det blir uansett bare en vekkerklokke som repeteres hver mandag og torsdag.. Med mindre det er mulig å hekte på en beskjed til denne alarmen, så er ikke dette det jeg spør etter!

 

Men workaround er vel via Outlook antar jeg, legge inn regelmessig notat på kalenderen der og synke..

 

[syns egentlig det er latterlig at SE ikke har ordnet en skikkelig kalender på K700, dette må da allerede være implementert?! Kan umulig være så #"% vanskelig hvis ikke... Er vel bare å vente å se om S65 er noe å satse på... Irriterende at ingen kan lage en telefon som kombinerer det folk spør etter (blir sikkert MANGE ønsker...)]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...