Gå til innhold

Nettbutikker med bra spillutvalg?


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg for første gang skal kjøpe min egen data skal jeg også gå til innkjøp av spill som har vært på markedet en stund og jeg dermed har gått glipp av. Det dumme er at mange butikker ikke har disse på sine lagre. Så derfor lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg å finne noen bra nettbutikker som har et bra utvalg.

 

Leter spesielt etter RPG. Det spillet jeg har størt interesse av å få tak i er Gothic. Men jeg finner ikke noen som har det. Og har de det så er det utsolgt. Er det noen som vet om noen bra butikker med bra utvalg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke dyrt å bestille fra utlandet da? Med toll og alt sånn?

 

Dessuten hadde bare amazon, spillet Gothic og der kosta det flesk. Dessuten får jeg ikke bestilt fra utlandet pga at jeg ikke har et slikt visakort. Så jeg vil vite NORSKE butikker.

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar

Hvis prisen på spillet (eksl. porto) er under 200,- betaler du bare prisen for spill + porto.

 

Hvis prisen på spillet (eksl. poro) overstiger 200,- må du betale merverdiavgift i tillegg til ekspedisjonsgebyr. Den totale regningen blir da (spillets pris + porto) * 1,24 + 150,-. Du kan også fortolle varen selv, og da blir det siste gebyret 70,-.

 

Et tips er også å kikke på eBay for å kjøpe brukte spill. Er du heldig kan du få avsenderen til å sende varen som gift - da er nemlig grensa 1.000,- før du må betale moms (vanligvis blir det gjennomskuet når de store nettbutikkene sender som gift).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...