Gå til innhold

mp3 på 7610


Anbefalte innlegg

Jeg så at d var så mange som snakket så "varmt" om Nokia 7610 , og jeg tok meg den frihet av å lese testen av den her på amobil.no

 

Selv om underholdning er dårlig, så kan d jo lastes ned så jeg bryr meg ike om det så mye. Bildene skal være bra for meg og den skal visst ha et BRA kamera, selv om dn bare fikk kast 3 på kamerafunksjoner.

 

MEN ....

 

Det viktigste for meg i en telefon er KLART mp3 spilleren. Så om noen som har 7610 kan gi noen tilbakemeldinger på hvordan mp3-kvaliteten er på telefonen. Siden testerene av mobilen sa at mp3 var VELDIG dårlig.

 

:cry:

 

står mellom 7610 og 6600 , men hvis mp3 er like bra på begge 2 blir d vel en 7610

 

på forhånd, takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste for meg i en telefon er KLART mp3 spilleren. Så om noen som har 7610 kan gi noen tilbakemeldinger på hvordan mp3-kvaliteten er på telefonen. Siden testerene av mobilen sa at mp3 var VELDIG dårlig.

 

:cry:

 

 

Når jeg spiller av mp3 på 7610'n min, så synes jeg det høres helt greit ut egentlig.. Blir blir såklart litt skarp lyd, men hvis man vil bare høre på litt musikk iblant, så er det helt grei lyd.. Men jeg tror både 6600 og 7610 har mono-lyd, så jeg synes du burde gå for 7610 jeg :w00t:

Lenke til kommentar

takk takk , jeg trur d blir den jeg også :)

 

er helt forelska i designet :love:

 

men hvilken farge er den "kuleste" syntes dere da?

 

får den også billig, pga min snille mor som binder seg til Telenor+ ( hu har det fra før, men binder seg i 12 mnd'r ) så får jeg den for 2800,- :p

da kan jeg bruke litt penger på programmer og spill :p:D :cool:

Endret av Alph3z
Lenke til kommentar

Det viktigste for meg i en telefon er KLART mp3 spilleren. Så om noen som har 7610 kan gi noen tilbakemeldinger på hvordan mp3-kvaliteten er på telefonen. Siden testerene av mobilen sa at mp3 var VELDIG dårlig.

 

:cry:

 

 

Når jeg spiller av mp3 på 7610'n min, så synes jeg det høres helt greit ut egentlig.. Blir blir såklart litt skarp lyd, men hvis man vil bare høre på litt musikk iblant, så er det helt grei lyd.. Men jeg tror både 6600 og 7610 har mono-lyd, så jeg synes du burde gå for 7610 jeg :w00t:

Jepp, begge mobilene har mono lyd.

Lenke til kommentar

jeg har da vært på elkjøp og kjøpt meg 7610 ..

 

og jeg er faktisk IMPONERT .. jeg hadde ikke trudd at kameraet skulle være så SYYYYYKT bra...

 

nå gjenstår d bare mp3 spiller, spill og litt annet "stash"

 

 

UUTROLIG, filmkameraet var også helt OK, med tanke på at d er en mobiltelefon og ikke et digitalkamera

Lenke til kommentar
jeg har da vært på elkjøp og kjøpt meg 7610 ..

 

og jeg er faktisk IMPONERT .. jeg hadde ikke trudd at kameraet skulle være så SYYYYYKT bra...

 

nå gjenstår d bare mp3 spiller, spill og litt annet "stash"

 

 

UUTROLIG, filmkameraet var også helt OK, med tanke på at d er en mobiltelefon og ikke et digitalkamera

Gratulerer! Håper du er litt på forumet her i blandt!

Lenke til kommentar
jeg har da vært på elkjøp og kjøpt meg 7610 ..

 

og jeg er faktisk IMPONERT .. jeg hadde ikke trudd at kameraet skulle være så SYYYYYKT bra...

 

nå gjenstår d bare mp3 spiller, spill og litt annet "stash"

 

 

UUTROLIG, filmkameraet var også helt OK, med tanke på at d er en mobiltelefon og ikke et digitalkamera

Gratulerer med ny telefon a!! Hvilken farge kjøpte du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...