Gå til innhold

Noen her som fikk være med i WoW Beta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hater å spille på europeiske servere.. På de amerikanske snakker i det minste 95% av spillerne engelsk..

Spesiell utalelse synes jeg. Du har selvfølgelig rett til å synes akkurat hva du vil, men all min erfaring tilsier at europeiske servere er jevnt over mye mer modne og gjerne spiller spillet på flere plan enn de amerikanske som er veldig dominert av pwnz y00, gjerne formidlet i fullt alvor, mens denslags er noe mer dempet på europeiske servere.

Amerikanere generelt er mer sjåvinistiske og har en tendens til å kaste kritisk sans ut av vinduet når de er i flokk, noe som ikke akkurat hjelper en stakkars europeer til å knytte bånd til dem da de i utgangspunktet neppe kan sies å være verdens mest informerte folkeslag.

Jeg har møtt flere amerikanere av det litt mer modne slaget som har valgt å spille på europeiske servere nettopp pga. Den noe mer ettertenksomme atmosfæren man kan finne der.

Helt enig der!

Latterlig å spiller på amerikanske servere på Planetside og oppleve

1. Å bli kalt n00b ass fucking cheater når du får siste skudd på en fyr

2. Den værste chat spammen jeg har sett i noe spill noensinne

3. Å bli TK-ed av personer som fordi de syntes det er "moro"

Skrevet
Har ikke testet de amerikanske serverne på Planetside, men etter det Zlash sier høres det veldig forkjellig ut fra den europeiske.

Aldri opplevd et skjellsord i mine 3 uker der, bortsett fra litt godlynt krangling blant offiserene

Hehe, det er helt latterlig å se hva som skjer når f.eks. Emerald faller ned. Da blir sanctuary fylt av spammende fjortisser. Det var VELDIG morsomt når battle islands ble introdusert. Da var både Emerald og Markov nede i en times tid. Tror jeg ble sjikanert av 3 personer iløpet av den perioden.

Ellers så har jeg aldri noen problemer. Hender faktisk ofte at jeg sender en liten (konstruktiv positiv) melding til motspillerne som stort sett blir møtt med en kosling hilsen tilbake.

Men for et forsøk til å komme tilbake til topic: :tease:

Ser enda ikke ut at noe har blitt gjort offisielt enda, men det står at betamailene skal sendes ut innen slutten av måneden. Alstå senest Torsdag.

Bare å krysse fingrene da. :w00t:

Skrevet

Jeg husker det var en slags signup på Nzone ellerno - en Nvidia site, iallefall. Signup prosessen var helt merkelig. Ikke fikk man noe svar på om det var registrert, og vilkårene kom liksom ETTER at man hadde trykket Sign up. Har noen fått svar fra denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...