embark Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hei, bare lurer på hva dere synes om Svisj. Personlig synes jeg det er sinnsykt irriterende. Det er jo ALDRI noen bra sanger. Bare liste-musikk og homo-pop. Det må da være noen som er enige med meg, eller er det bare jeg som har dårlig musikksmak?
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Dårlig musikk i kombinasjon med SMS-chattende fjortiser og kåte menn i 30(+)-åra, samt dumme programledere. Hva forventer du egentlig?
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Hvet ikkje, begynner bare å bli litt "fed up" av hele Svisj'en
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Tja, er vel ikke annet å si.. Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på det uansett.
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Kul Sigg, aero. The fake sound of progress til lostprophets er sinnsykt bra
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 OT, men joa, det er en bra cd! The Handsome Life Of Swing er jo en av flere knallsanger..
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Så litt på det før men nå ser jeg det sjeldent.Sende jo bare Homo-pop som O-Zone.Liker ikke slikt.Pluss at det er mye sykt som kommer opp sms-delen.Så jeg er stortsett enig med Mr.Berg.
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Homo-pop? La meg definere homo-pop, HalTan: en eller flere tilsynelatende homofile som synger samme sanger som andre har gjort tusen ganger fra før!
ace_ventuora Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 De spiller some bra en gang iblant, men veldig mye som er av den lavere kvalitet. Iriterendes når de sender det på de stsselig 4 kanalene jeg får inn....
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 La meg definere homo-pop, HalTan: en eller flere tilsynelatende homofile som synger samme sanger som andre har gjort tusen ganger fra før! Homofili gjør deg til en dårlig musiker?
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 La meg definere homo-pop, HalTan: en eller flere tilsynelatende homofile som synger samme sanger som andre har gjort tusen ganger fra før! Homofili gjør deg til en dårlig musiker? Nå er du bare vanskelig!
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Nå er du bare vanskelig! Jeg tar det som et "jeg har egentlig ikke dekning for å tilknytte homofili til boyband-musikk".
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Haltan, jeg sa ikke at de VAR homofile, jeg sa TILSYNELATENDE! end of conversation
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Haltan, jeg sa ikke at de VAR homofile, jeg sa TILSYNELATENDE! end of conversation Elton John da?
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Haltan, jeg sa ikke at de VAR homofile, jeg sa TILSYNELATENDE! end of conversation Hvorfor er de tilsynelatende homofile? Du er klar over at de drar damer så det holder? Er homofil synonymt med feminin? Endret 8. august 2004 av HalTan
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Haltan, jeg sa ikke at de VAR homofile, jeg sa TILSYNELATENDE! end of conversation Hvorfor er de tilsynelatende homofile? Du er klar over at de drar damer så det holder? Er homofil synonymt med feminin? OK, jeg gir meg. Men musikken høres ganske tvilsom ut. Det kan du ikke nekte på...
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 o-zone gruppen er homo Det jeg får ut fra denne tråden, er at "homo" == dårlig. Dere har et snevert syn på verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå