Gå til innhold

Noen som har fullført Doom 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk igjennom spillet kjapt og enkelt på det letteste.

 

 

*Spoiler*

 

 

The_Miracle: Du må bruke den "greia" som gir deg helse, og samtidig dreper fiendene. Det ser ut som et lite skjold. Tror du fikk den i hell. Det er den eneste måten å ta han på.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
Det er den eneste måten å ta han på.

Tull og tøys :yes:

 

Det går fint ann å ta han uten Soul Cube.

 

SPOLIER:

Det er bare å skyte på den sfæren som kommer over han når han spawner nye seekers. Bruk f.eks chaingun til å ta den siste seekeren, så fyrer man bare løs med resten av ammoen inn i sfæren. Retreat, reload and repeat. Han går i bakken etter 4-6 ganger.

Lenke til kommentar

Fikk soul cube når jeg kom til hell ja. Skal prøve den. Men hva er egentlig sfæren? finner det sikkert ut... ;) Må man drepe hjelperene hans for at han skal lage nye slik at jeg kan skyte på sfæren?

Var ikke maksimalt med ammo jeg kunne finne i hell heller da....

Lenke til kommentar
Det er den eneste måten å ta han på.

Tull og tøys :yes:

 

Det går fint ann å ta han uten Soul Cube.

 

SPOLIER:

Det er bare å skyte på den sfæren som kommer over han når han spawner nye seekers. Bruk f.eks chaingun til å ta den siste seekeren, så fyrer man bare løs med resten av ammoen inn i sfæren. Retreat, reload and repeat. Han går i bakken etter 4-6 ganger.

Sikker på at vi tenker på samme boss? Har du spillt igjennom det?

Lenke til kommentar
Fikk soul cube når jeg kom til hell ja. Skal prøve den. Men hva er egentlig sfæren? finner det sikkert ut... ;) Må man drepe hjelperene hans for at han skal lage nye slik at jeg kan skyte på sfæren?

Var ikke maksimalt med ammo jeg kunne finne i hell heller da....

Ja, bare prøv den på han noen ganger.

Lenke til kommentar

Skjønte det nesten med en gang når jeg møtte Cyberdemon (sistebossen) at Soul Cuben var det eneste som kunne ta han. Han virket liksom å ta like mye skade av rocket-launchern som han soppen på hell etter jeg hadde pakket 75 rakketer i han.

 

Det fungerte liksom ikke. :D

 

(... kag gikk igjennom på recruit. spiller nå på marine ...)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt soul cuben en gang før for å se hvordan den virker. Det som da skjedde fattet jeg ikke. Så noe rødt lys som svevde samtidig som jeg fikk fullt med liv og alle fiendene døde. Hva er det egentlig denne cuben gjør? Er det noen som har skjønnt det?

Lenke til kommentar

Om det er han store med rakettkaster du snakker om så er det veldig enkelt:

 

1. Med litt mellomrom så kommer det fiender hoppende ut av hullet i midten så det du gjør er å løpe i sirkler rundt hullet og dreper de når de kommer frem.

 

2. Etter at du har drept 5 stykker så hører du en stemme si "Use Us" og da drar du frem Soul Cube og slenger den rett på han. Men pass på at det ikke er en liten gnom av et monster foran deg når du skal kaste/skyte han med den siden Soul Cube'n har en tendens til å gå på de i stedet.

 

3. Repeter punkt 1 og 2 ca. 4 ganger så er det Game Over :) .

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...