Gå til innhold

HVORDAN FÅ DE BANDA? JER SÅ F**KINGS LEI CHEATERE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvordan finner jeg ID hans da? bare navne eller hva mere vote også det som kommer opp som nommeret hans?

Du kunne jo åpne consol og skrive 'status'

Hadde i alle fall begynt der ^^

Dessuten skrives det 'nummeret'

Skrevet

det er ingen som har en internett side som man kan GÅ INN PÅ, ikke stikk ord som skal lede deg frem til nest oppgave i det vilde internett. JEG VIL HA EN INTERNETT SIDE SOM JEG KAN GÅ INN PÅ OG FÅ DE TULLINGENE SOM JOKSER BANDA PÅ, det er ikke så mye å be om når vi tenker på hvor stort cs og steam er, er det vell?

Skrevet
takk for hjelpa fokens, og du ROSIN HJERNE ok... :w00t:

rosinhjerne :D

Et ord sammensatt av 2 eller flere ord skal på norsk skrives som ett enkelt ord.

Ulikt på engelsk der det "ordet" du refererer til ville blitt "raisin brain".

Hvorfor?

Ananasringer er noe helt annet enn "Ananas ringer"...

Beste helsinger frå Noregs språkråd.

:w00t::w00t::w00t:

Skrevet

Er bare et fåtall av de som blir kalt cheatere som faktsik cheater... Du kan jo gå inn på Serverens irc kanal å si i fra. Men bare for å nevne det så tror jeg neppe alle de cheaterne du har sett faktisk cheater.

Skrevet
ja litt her og der, men mest på uk2. har leta litt rundt for å finne en admin side jeg kan sende demoen til men finner ingen :dontgetit:

uk2? det er jo sånn nybegynner server?

Kanskje du som suger i cs og litt gode er inne der og knerter deg? :p

Skrevet
ja litt her og der, men mest på uk2. har leta litt rundt for å finne en admin side jeg kan sende demoen til men finner ingen :dontgetit:

uk2? det er jo sånn nybegynner server?

Kanskje du som suger i cs og litt gode er inne der og knerter deg? :p

UK2.net er jo ikke bare n00bs-servere. De fleste på UK2 er ganske gode. (untatt beginners only da)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...