anon12234 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) jeg har selvfølgrlig klart å sette meg fast i doom3. jeg trenger security clarence til en kis som heter lipsitz eller harvey. dette er i alphalabs sector 1. litt etter den derre greia som sender ut blå energistråle. hydrogen et eller anna....... har spillt hele alphalabs sector1 mange ganger men seter meg alltid fast ved den døra....., noen som vet hva som skal gjøres? er det i hele tatt noen som har kommet seg lengere?, slik at jeg vet at det bare er meg som har gjort feil og ikke at det er bug i spillet...... Endret 7. august 2004 av Henrik2k
GoldlaXiE Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg er på alpha labs 3 nå.. vet ikke hva jeg gjorde..
Lufen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hær lukter det warez . bare hold kjeft du, spillet er sluppet i usa og du vet ikke om de to sitter i usa akkurat nå dessuten for å finne den tingen må du bare let omkring, man finner det til slutt
Snorre Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hær lukter det warez . bare hold kjeft du, spillet er sluppet i usa og du vet ikke om de to sitter i usa akkurat nå dessuten for å finne den tingen må du bare let omkring, man finner det til slutt Ta det nå med ro. Folk må få lov til å si det de mener uten å bli angrepet. Ja kansje de sitter i Amerika nå eller kansje de har fått en venn til å kjøpe det for de mens han var på ferie i USA. Kansje sitter de faktisk med piratkopier. Det vet man ikke, men hville nå tro at det siste er mest riktig. Men igjen så vet jeg jo ikke. Det hele var en anntydning fra hans side, og det betyr ikke at du trenger å gå løs på han.
Lufen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 det var kanskje en hentydning men den var jævlig unødvendig å komme med den da han ikke tilførte tråden noe av viktig informasjon og da ingen her har oppfordret til warez
Snorre Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 det var kanskje en hentydning men den var jævlig unødvendig å komme med den da han ikke tilførte tråden noe av viktig informasjon og da ingen her har oppfordret til warez Sant nok sant nok. Men det er noe som heter høflighet. Hadde jo ikke trengt å be ham om å holde kjeft. Det er jo ganske unødvendig.
anon12234 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 hold dere til mitt spørsmål takk.....
CandyShot Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har faktisk satt meg fast der, backtracka som bare det man fant ingen ting, brukte noclip for å kommemeg gjennom etter mye strev.
Tim Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har faktisk satt meg fast der, backtracka som bare det man fant ingen ting, brukte noclip for å kommemeg gjennom etter mye strev. Hva er noclip?
Rubex Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har faktisk satt meg fast der, backtracka som bare det man fant ingen ting, brukte noclip for å kommemeg gjennom etter mye strev. Hva er noclip? Det lurer jeg også på...
Tim Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har faktisk satt meg fast der, backtracka som bare det man fant ingen ting, brukte noclip for å kommemeg gjennom etter mye strev. Hva er noclip? Det lurer jeg også på... Det er en cheat så du ikke trenger clips. Gjorde et goodle søk;)
Rubex Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å cheate Anyways: Skal prøve å hjelpe deg. Når du har gått gjennom hele Alphalabs Sector 1, så går du inn i det rommet med den blå laserstråken(håper du er med) Deretter går du inn i "gangen" som strålen skytes inn i, og når du kommer til enden av "gangen", så er det en liten luke helt nede på høyre side du skal inn i. Pass på å dukke når laserstrålen kommer Gi tilbakemelding om du fikk det til da...
Co[]V[]bster Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har faktisk satt meg fast der, backtracka som bare det man fant ingen ting, brukte noclip for å kommemeg gjennom etter mye strev. Hva er noclip? Det lurer jeg også på... Det er en cheat så du ikke trenger clips. Gjorde et goodle søk;) idiot, noclip gjør at du kan gå gjennom vegger å fly. Med andre ord du kan gå hvor du vil. Se på sammenhengen da man, han har gått seg vill, da trenger jo han ikke clips, ,men en måte å komme "back on track" på!
anon12234 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk gidder å cheate Anyways: Skal prøve å hjelpe deg. Når du har gått gjennom hele Alphalabs Sector 1, så går du inn i det rommet med den blå laserstråken(håper du er med) Deretter går du inn i "gangen" som strålen skytes inn i, og når du kommer til enden av "gangen", så er det en liten luke helt nede på høyre side du skal inn i. Pass på å dukke når laserstrålen kommer Gi tilbakemelding om du fikk det til da... har gått in der fra før av....... det er en stynd etter der at jg trenger security clarence til å komme in en dør....., men finner ingen sånn liten pda datamskin oplegg som gir meg det.... Endret 7. august 2004 av Henrik2k
diskvask Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 På motsatt side av den låste døra er det en annen dør. Gå inn den og rett frem så langt du kommer (til der impen gjemte seg), se til høyre og en stige vil åpenbare seg. Spillet hakker jækelsk her, men så har jeg jo også lånt vekk halvparten av rammen min... :O
anon12234 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 det var rett. sitter ikke fast lengere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå