Gå til innhold

Publish 10 på Test Center idag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har drevet av og testet pub10 på testcenter. For de som er litt inne i det så er fase 1 og 2 testet "ferdig". Fase 3 og 4 gjenstår, og de er ikke helt bug frie :roll:, men jeg tror nok 24/8 er realistisk... De siste dagene før vil bli brukt til å gå mellom alle fasene en siste gang.

 

Så det gjelder og henge seg på med en gang og få gjort en quest i Phase 1, ellers blir vente tiden lang. Hvis du har grindet noen proffesions fra før burde du passe på at du ikke unlocker de grenene du får på de første fasene, siden du da blir sittende arbeidsløs når du kommer til disse ;). Selv kommer jeg til å unlocke de skill branchene man får i fase 4 og 3, så jeg kun trenger 6-9 uker for å unlocke :D.

 

Har blitt Jedi Initiate på TC2 forresten :). Og jeg tror nok at de conversion rate som er på TC nå kommer til å være samme på live, kanskje høyere også. Syntes egentlig ikke at de er så stor problem. Tror nok ikke du skal ha noe store problemer med å grinde en skill box om dagen, med litt powergaming :p. Syntes det egentlig er ganske greit jeg...

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
Ikke ifølge det offiselle forumet, pub10 er ment å gå live 24/8.

Om du så på updaten når det ble lastet ned i launchpad, så stod det pub_10.

 

og de kaller den neppe pub10 om det kun var en fix.

 

 

http://forums.station.sony.com/swg/board/m...essage.id=87001

Jeg spurte bare på chaten jeg lasta ned pub_10_tree... et eller annet de sa at det var en fix... kanskje begge deler? :p

Lenke til kommentar
Jeg spurte bare på chaten jeg lasta ned pub_10_tree... et eller annet de sa at det var en fix... kanskje begge deler? :p

Mulig begge deler, men hoveddelen må være pub10, ser at jeg må laste ned enda en del av updaten nå: patch_10.tre_delta.

 

Enda et tegn på at pub10 er rett rundt hjørnet :)

De begynner jo som kjent og laste opp deler av updates til nye publish 1 uke i forveien.

Lenke til kommentar
Jeg spurte bare på chaten jeg lasta ned pub_10_tree... et eller annet de sa at det var en fix... kanskje begge deler? :p

Mulig begge deler, men hoveddelen må være pub10, ser at jeg må laste ned enda en del av updaten nå: patch_10.tre_delta.

 

Enda et tegn på at pub10 er rett rundt hjørnet :)

De begynner jo som kjent og laste opp deler av updates til nye publish 1 uke i forveien.

sweet :D

Lenke til kommentar
Så det gjelder og henge seg på med en gang og få gjort en quest i Phase 1, ellers blir vente tiden lang. Hvis du har grindet noen proffesions fra før burde du passe på at du ikke unlocker de grenene du får på de første fasene, siden du da blir sittende arbeidsløs når du kommer til disse ;). Selv kommer jeg til å unlocke de skill branchene man får i fase 4 og 3, så jeg kun trenger 6-9 uker for å unlocke :D.

Jeg skjønte ikke dette helt. Snakker du om test center nå eller når pub10 rulles ut? Kan du forklare litt nærmere hva du prater om? Fikk forståelsen av at det du sier er et godt tips :)

Lenke til kommentar
Så det gjelder og henge seg på med en gang og få gjort en quest i Phase 1, ellers blir vente tiden lang. Hvis du har grindet noen proffesions fra før burde du passe på at du ikke unlocker de grenene du får på de første fasene, siden du da blir sittende arbeidsløs når du kommer til disse ;). Selv kommer jeg til å unlocke de skill branchene man får i fase 4 og 3, så jeg kun trenger 6-9 uker for å unlocke :D.

Jeg skjønte ikke dette helt. Snakker du om test center nå eller når pub10 rulles ut? Kan du forklare litt nærmere hva du prater om? Fikk forståelsen av at det du sier er et godt tips :)

Han snakker om når pub10 kommer ut på live serverne.

Men for all del, pub10 er ennå på TC så muligheten for at de setter ventetiden ned mellom hver phase er tilstedet.

Selv har jeg mine tvil om at de forandrer på den tiden da :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror nok at Citrus kommer til å bli eid i en eventuell Jedi vs TKM duell :roll:. Det er bare min teori ;). Du sa til meg at du ikke gidder å grinde i MMOs. Har du virkelig nok erfarenhet til å unngå 200k xp-loss hver gang du logger på?

Jeg kan ta FRS-jedier lett som tkm / pike. Siden "alle" jedier har 4-0-0-4 healing og dermed ikke kan heale fire er det bare å stacke litt mind fire på de, for så å bytte til TKM. med litt fencer defenses får de meg aldri KD / dizzy og toughnessen til TKM gjør at de ikke gjør så mye skade. Bare å intimidate de med en gang de healer states. Nå som damage output er redusert med 90% under force run 2 og 3 blir det enda lettere siden de ikke kan bruke hit & run taktikk. Bleedsene fra saberthrow blir også tatt bort i dag så da kan de ikke gi deg 1700+ bleeds lenger.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Der var pu 10 live på chimera... jeg har force status : you feel an inner glow, the force is with you --- og slik jeg har forstått det betyr det at jeg kan begynne med jedi trails soon

 

Jeg har 71 bagdes : 3 profs 2 warren 5 corvettes 3 race tracks alle exploration og 2 hero of tatooinee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...