CurSe Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Nå som det bare er 1 uke igjen til den store dagen så trenger jeg sårt noe lyd i den forbindelsen. Har tenkt å kjøpe surround-headset,men vet ikke hva som er bra og hva som er dårlig. Kan dere anbefale noen modeller for meg? En ting til: Tror dere at denne pc'n vil klare å kjøre Doom III greit på high? CPU: AMD Athlon XP3400+64bits Minne: 1024MB Dual DDR SDRAM PC400 Harddisk: 500GB (2x250GB S-ATA) Skjermkort: 256MB ATI Radeon 9800 Lydkort: Audigy2 M/frontmodul Nettverkskort: Integrert 10/100 ethernett Porter: 4 x USB 2.0,FireWire DVD-Rom: 16xDVD,48x cd DVD-Brenner: 4xDVD+r, 2.4xDVD+RW, 8xDVD, 16x CDR, 10xCDRW,40xcd
Sheel Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Trolig, ja.. Edit: Tror dette er en Undercover sjekk-så-bra-PC-jeg-har-tråd. Endret 6. august 2004 av Artex
Co[]V[]bster Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Nei, du får heller mimre litt med doom 1 Du bør sterkt vurdere å kjøpe NYE deler!
IntelAmdAti Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det skulle gå greit på high ja, det trenger 256Mb grafikkort og det har jo du. Surround-headset har jeg fått inntrykket av at er dårlig alle sammen. Hva er vitsen med Audigy-lydkort hvis en har dårlige høytalere koblet til? Zalman er vel gjerne greit nok, men jeg ville ha foretrukket ett kvalitets-stereo headset. Jeg syntes EAX er bedre enn 5.1, en har kun 2 ører og trenger kun 2 ører og 2 lydkilder for å gi presis retningsbestemmelse. Så mitt tips: Kjøp ett brukbart stereo-headset. Jeg har Roland RH-50 og kan anbefale de, dårlig er de hvertfall ikke.
Holmgr3N Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Enig med Pycnopodia, kjøp et kvalitets stereo-hodetelefoner. Zalman 5.1 har 50-20000 hz ? Noe som er ubrukelig til det meste. Selv har jeg Beyerdynamic DT880 men da må du opp ganske mye i pris.
Bornslip Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Lydkort: Audigy2 M/frontmodulNettverkskort: Integrert 10/100 ethernett Porter: 4 x USB 2.0,FireWire DVD-Rom: 16xDVD,48x cd DVD-Brenner: 4xDVD+r, 2.4xDVD+RW, 8xDVD, 16x CDR, 10xCDRW,40xcd Jeg ser ikke helt hva lydkort, cd/dvd drives, antall usb-porter, HD og nettverkskort har å gjøre med hvor bra doom 3 vil kjøre... Men joda, du vil nok kunne kjøre doom3 relativt bra... Når det gjelder headset anbefaler jeg egentlig et greit stereo headset, Procom har mye bra innenfor lyd...
benjamin84 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Sitter selv med Sennheiser HD590 stereo headset, veldig fornøyd. Kjøpte de hovedsakelig fordi de var vanvittig bra til musikk (om man gir de noe annet enn en mp3 å tygge på), men de har vært gode i doom også Spilt CS og Q3 med de i hele dag (er på mini-lan) og man blir ikke klam eller svett i øra av å ha de på, en stor fordel! Man hører også hva som foregår rundt seg hvis de ikke er noe som spiller i de, så man slipper å ta de av å på for å høre hva kompisen sier.
B4stian Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det skulle gå greit på high ja, det trenger 256Mb grafikkort og det har jo du.Surround-headset har jeg fått inntrykket av at er dårlig alle sammen. Hva er vitsen med Audigy-lydkort hvis en har dårlige høytalere koblet til? Zalman er vel gjerne greit nok, men jeg ville ha foretrukket ett kvalitets-stereo headset. Jeg syntes EAX er bedre enn 5.1, en har kun 2 ører og trenger kun 2 ører og 2 lydkilder for å gi presis retningsbestemmelse. Så mitt tips: Kjøp ett brukbart stereo-headset. Jeg har Roland RH-50 og kan anbefale de, dårlig er de hvertfall ikke. det trenger 256Mb grafikkort faktisk ikke... en kamerat greide å dra det på en bærbar med 64 mb bare.
INTERcEPTOR Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det skulle gå greit på high ja, det trenger 256Mb grafikkort og det har jo du.Surround-headset har jeg fått inntrykket av at er dårlig alle sammen. Hva er vitsen med Audigy-lydkort hvis en har dårlige høytalere koblet til? Zalman er vel gjerne greit nok, men jeg ville ha foretrukket ett kvalitets-stereo headset. Jeg syntes EAX er bedre enn 5.1, en har kun 2 ører og trenger kun 2 ører og 2 lydkilder for å gi presis retningsbestemmelse. Så mitt tips: Kjøp ett brukbart stereo-headset. Jeg har Roland RH-50 og kan anbefale de, dårlig er de hvertfall ikke. det trenger 256Mb grafikkort faktisk ikke... en kamerat greide å dra det på en bærbar med 64 mb bare. Ikke på High ! Jeg kjører det på high med en Amd xp 2500+ 1024MB DDR å Radeon 9800pro, å da ligger jeg på 30-40 fps.
CurSe Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Dette er nok ikke en undercover se-så-bra-pc-jeg-har tråd. Jeg lurte bare rett og slett på om den ville kjøre på high greit mtp at det er mange som har testet det. Har dere noen linker til produkt på feks komplett.no så hadde det vært supert. Takker for alle svar hittil
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) CPU: AMD Athlon XP3400+64bitsMinne: 1024MB Dual DDR SDRAM PC400 Harddisk: 500GB (2x250GB S-ATA) Skjermkort: 256MB ATI Radeon 9800 Lydkort: Audigy2 M/frontmodul Nettverkskort: Integrert 10/100 ethernett Porter: 4 x USB 2.0,FireWire DVD-Rom: 16xDVD,48x cd DVD-Brenner: 4xDVD+r, 2.4xDVD+RW, 8xDVD, 16x CDR, 10xCDRW,40xcd *Skryte skryte skryte*? Hehe...neida! Den klarer sikkert å spille D3 greit, bare ikke ha på anti alias! Endret 7. august 2004 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå