Djevlen Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Leste at NWN2 ikke blir utviklet av BioWare. Det samme gjelder for KoTOR2.. Hva driver BioWare med som er så viktig at de ikkekan gjøre noe annet
Skuld Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Dragon Age, Jade Empire+ det kommer ett nytt prosjekt...
Skuld Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Tror nok Bioware har nok å gjøre ja! Selv om de ikke lager NWN2 og KotOR2, ville ikke ett så populært/dyktig firma satt seg på henda og slappa av, og takk for det!
Djevlen Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Jeg er enig. BioWare har peiling.. Jeg lurer fælt på hvordan KoTOR2 vil bli..
maanemann Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Leste at NWN2 ikke blir utviklet av BioWare. Det samme gjelder for KoTOR2.. Hva driver BioWare med som er så viktig at de ikke kan gjøre noe annet De har vel uttrykt at de helst ikke vil jobbe med tvangstrøya D&D reglene. Hvilket er en god ting. Dessuten er det vel på tide at de skaper sitt eget univers på linje med Bethesda's Tamriel
Skuld Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Ser ut som om de er i ferd med å skape noe nytt ja, kan ikke få uttrykkt hvor mye jeg gleder meg til dragon age... skal nevnes at D & D spilla de har laget er knakende gode da...
Djevlen Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Må innrømme at jeg ikke har hørt så mye om Dragon Age.. Du har vel ingen url'er? uansett, setter igang med litt Google jeg. hehe :!:
NoLimit_^ Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 BioWare eier. De går fra ett prosjekt til det neste, og fokuserer alle krefter på det prosjektet, og ender alltids opp med en klassiker. Dragon Age ser fabelaktig ut. Episk, med store slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå