Gå til innhold

Blir så irritert på komplett, de har lovet kort ..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Vi ser det er noen som lurer litt mer på hvordan dette virker. Vi skal derfor prøve og oppklare litt av det som er nevnt tidligere i tråden :-)

 

Hver butikk velger om de skal implemetere Verified By Visa eller ikke. Vi i Komplett tok en grundig sjekk på fordelene og ulempene. Med vår enkle filosofi på å spare penger til kundens fordel ble det ett enkelt valg: mindre svindel => mindre tap => lavere priser => fornøyde kunder.

 

Det er ikke vi som bestemmer om du skal taste inn CVC2 koden eller pin koden din hos VbV. Det er den enkelte bank som står for sikkerhets innstillingene hos VbV. Jeg selv bruker en bank som har VbV hvor jeg måtte lage eget passord.

 

Hvis ikke banken din støtter VbV, vil ikke det skape noe problemer med å legge bestillingen din hos Komplett. Igjen, det er den enkelte bank som står for sikkerhets innstillingene om kortet ditt skal godkjennes eller ikke.

 

Også, for Komplett sin del, så er det like lang leverings tid om du bruker Visa eller oppkrav.

 

Og til dere alle, ha en fortsatt hyggelig dag i solen! Det skal i alle fall vi :thumbup:

Lenke til kommentar
Har handlet del hos MPX med Mastercard. Genial, enkel og sikker betalingsløsning. Det er også billigere enn postoppkrav.   :yes:

:scared: Det er jo dyrt å bruke mastercard da det er et kredit og ikke et debet kort som visa, men man kan jo handle med kortet og overføre penger til den kontoen fort som fy å unngå renter.

Ikke uttal deg om ting du ikke har noe greie på. Det finnes selvsagt veldig mange tilbydere av kort med mastercard, noen seriøse og andre useriøse. Jeg bruker selv mastercard til _all_ netthandel og det koster meg ikke en eneste krone. (Det koster heller ingen ting å bruke kortet i butikker eller i utlandet.) Hver måned får jeg regning på mine transaksjoner som jeg har over 14 dager på å betale fra jeg får regningen.

 

Glemte å si at jeg har mastercard fra www.eurocard.no Cresco card er selvfølgelig noe helt annet.

Endret av skrotnisse
Lenke til kommentar
Har handlet del hos MPX med Mastercard. Genial, enkel og sikker betalingsløsning. Det er også billigere enn postoppkrav.   :yes:

:scared: Det er jo dyrt å bruke mastercard da det er et kredit og ikke et debet kort som visa, men man kan jo handle med kortet og overføre penger til den kontoen fort som fy å unngå renter.

Ikke uttal deg om ting du ikke har noe greie på. Det finnes selvsagt veldig mange tilbydere av kort med mastercard, noen seriøse og andre useriøse. Jeg bruker selv mastercard til _all_ netthandel og det koster meg ikke en eneste krone. (Det koster heller ingen ting å bruke kortet i butikker eller i utlandet.) Hver måned får jeg regning på mine transaksjoner som jeg har over 14 dager på å betale fra jeg får regningen.

 

Glemte å si at jeg har mastercard fra www.eurocard.no Cresco card er selvfølgelig noe helt annet.

Leste du den andre posten jeg postet etter den posten du qouter? Tror ikke det! Se les hva folk skriver også kom med konstruktiv kritikk ikke idiot komenterer som "ikke uttal deg om ting du ikke har noe greie på" Det sier jo straks mere om deg enn noen andre.

 

Selv bruker jeg master og visa alt etter, det er sjelden jeg bruker kreditkort mitt for å si det sånn. Må jeg bruke det så er det bare når jeg kan sette inn tilsvarende sum på kort tid. Handler ikke så mye at jeg tenker på renter og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...