Gå til innhold

minne kort på K700i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å få større minne på K700i selvom det er integret minnekort?

Vil ha litt mere minne på mobilen min...

Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

Det er ikke støtte for bruk av minnekort på denne telefonen.

Men er 42mb internminne da.. Mer enn jeg noen gang kommer til å bruke. :-)

Skrevet

joa, det er sikkert mye på en mobil, men jeg vil ha noen flere sanger en 5 på den, hører mye på musikk skjønner du, og blir litt lei av den samme musikken hele tiden. har ikke skaffet kabel ennå heller, så jeg må overføre sanger fra en kamerat med blåtann, og han er ikke alltid tilgjengelig...

Skrevet
joa, det er sikkert mye på en mobil, men jeg vil ha noen flere sanger en 5 på den, hører mye på musikk skjønner du, og blir litt lei av den samme musikken hele tiden. har ikke skaffet kabel ennå heller, så jeg må overføre sanger fra en kamerat med blåtann, og han er ikke alltid tilgjengelig...

Var vel ikke så lurt og kjøpe den mobilen visst du hører mye på musikk..

Skrevet
Duden på expert sa til meg at du kunne sende den inn på verksted så de folka bygde ut minnet for deg.

Du fikk vel det skriftelig?

Og om de hadde gjort det så vil det vel koste deg mer enn det er verdt.

Skrevet

har lagt inn ekstra 256 MB minne på min k700, men det ble litt dårlig plass så verkstedet måtte forlenge telefonen med 1/2 cm... :hmm::hmm::tease::tease:

Skrevet

Jeg har gjort det samme, utvidet bare minnet til 222 mb med 333 mhz bus.

Måtte bytte skjerm, pga av plassmangel. Fikk skjermen til p900. KONGE :!: :!: :p

Skrevet

Før opp meg på den lista også! Jeg oppgraderte prosessoren også med det samme. Så nå har jeg 1800 mhz, 40gb, 512mb ram og en 15" skjerm! Eneste minus er at eneste måten å få alt dette på var å gjøre den om til en klapptelefon. Nå ser den slik ut: K700i 2nd edition :whistle:

Skrevet
Før opp meg på den lista også! Jeg oppgraderte prosessoren også med det samme. Så nå har jeg 1800 mhz, 40gb, 512mb ram og en 15" skjerm! Eneste minus er at eneste måten å få alt dette på var å gjøre den om til en klapptelefon. Nå ser den slik ut: K700i 2nd edition :whistle:

+ At du har tatt bort kamera..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...