Sjøbanan Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Sitter her og vil innstalere irc men...... Jeg har hørt at det er det letteste programme og hacke igjenom tilleg til Virus . Stemmer dette? kan jeg bruke irc trykt?
Goophy Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Har du en grei firewall er det relativt trygt. Men bare vært påpasselig med å motta filer og skrive inn skumle kommandoer. Er veldig lett å lure noen til å åpne en "backdoor" eller legge inn et "trojan". Men det vil alltid være en fare for å bli "hacket", selv om jeg har liten tro på at interessen av å "hacke" deg finnes.
Sjøbanan Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Ok hehehe. Er det noen gratis fierwaller som noen vet om?
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg har brukt irc nå i 7-8 år. Er så å si altid på. Aldrig fått noe problemer med virus, troians ect. Bare en ting som du må huske: IKKE åpne linker som kommer fra ukjente persjoner og ikke skrive inn kommandoer. Heller ikke ta i mot filer fra ukjente persjoner. Utenom de 3 tingene der så er det trykt som bare det
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Ok hehehe. Er det noen gratis fierwaller som noen vet om? ZoneAlarm er en fin gratis firewall. http://download.zonelabs.com/bin/free/1012...etup_51_011.exe er ikke helt sikker på om det er 30 dagers trail men det finner du ut Endret 5. august 2004 av insider
Sjøbanan Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 OK. Offtopic : så den linken du starta med Pulse programmet som tellte antal taster du brukte vurdere å melle meg på
insider Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 OT: Ja gjør det, trenger all den tatsetrykkingen vi kan få får å komme oss oppover på ranken
Windoge Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det er i svært få tilfeller at folk klarer å hacke Irc med mindre du som sitter bak skjermen har gjort noe galt i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå