Gå til innhold

New HL2 screenshots!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:thumbup:

Grafikken ser bra ut. Ikke imponerende, synes det er vanskelig å dømme via noen screenshots. Videoene derimot ser råbra ut, gleder meg. Til historien, actionen, motstanderene og ikke minst fysikken. Har ikke spillt noe Alpha eller Beta versjon (veta pokker hva det var), men tror jeg kommer til å få mange timer med bare "fysikkosing".... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei har nok ikke det! :(

Har bare isdn så orker ikke laste ned noe store .avi filer  :no:

Gamershell har en lavoppløsning versjon. Den er på "bare" 33MB. Det burde da være tålelig...

http://www.gamershell.com/download_5833.shtml

Tror jeg har den filmen, men kan ikke huske å ha sette en sånn båt ting der. :hmm:

I videoen sitter spilleren i selve båten og manøvrer den gjennom en kanal og noen åpne områder mens et Combine Gunship angriper ham.

Skrevet
:thumbup:

Grafikken ser bra ut. Ikke imponerende, synes det er vanskelig å dømme via noen screenshots. Videoene derimot ser råbra ut, gleder meg. Til historien, actionen, motstanderene og ikke minst fysikken. Har ikke spillt noe Alpha eller Beta versjon (veta pokker hva det var), men tror jeg kommer til å få mange timer med bare "fysikkosing".... :)

HL2 sin grafikk er nå mer imponerende enn Doom 3. Med tanke på kor detaljerte modellene er og verdenene. Bare vent og se !

Skrevet

Etter screenshots å dømme vil jeg nok gi grafikktronen knepent til Doom 3, til tross for "kantete" figurer til tider. HL2 ser mer ut som en HL1-motor med bedre textures og bump-mapping.

Men for all del, HL2 ser veldig pen ut. Den er bare ikke helt på høyde med andre spille som kommer ut rundt disse tider.

Skrevet

Jeg så en bink film, og der var veggene i husene noe Tomb Raider-aktige. Var ikke helt sånn jeg trodde, men med min nye PC skal jeg nok fleske opp med bedre instillinger så dere i Gamer.no får hakeslepp! :w00t:

Jeg gleder meg også mest til fysikken, alle måtene å drepe folk på! :D

Skrevet

fysikk motoren til HL2 MÅ føres videre, etter jeg har sett flere filmer så skjønner jeg jo at alt jeg trenger er et våpen og en tønne for å ha det moro :D

Skrevet
tenker meg HL3 får ganske fet grafikk.. de kuttet innhold fra HL2 som de skal bruke i HL3.. og diverse grafikk effekter som skal komme i HL3..

Hvor har du det fra? Kilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...