Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de har større esker til flere CD'er og?

Må nesten begynne å legge inn en og en bestilling nå så ikke man kommer over tollgrensen :p

Jepp, hentet en pakke fra Play på ti cder forrige uke. To pakker med fire i hver og en med to. Så om du kjøper mange samtidig blir du nødt til å gå ned på Posten ser det ut som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd og høre med play.com, må se og passe litt på selv der da!

Takk for infoen!

 

Fikk en pakke jeg har vært veeeldig ivrig på og få i hus:

 

img97402136x1424.jpg

Satan's Satyrs - Undead at WMUC, LP med patch limitert til 40 kopier!!

 

img97292136x1424.jpgSatan's Satyrs - Undead at WMUC, Tape limitert til 100!

 

Nå tror jeg nesten at jeg må begynne og låse døra om netten! :p

 

 

 

Lenke til kommentar

The Republic of Wolves - Varuna 11,99$, Simplestereo.com

Kommentar: Tenk Brand New, The Felix Culpa, The Receiving End of Sirens og kanskje The Deer Hunter og du har The Republic of Wolves. D.v.s. ganske mørk kombinasjon av indie og post-hardcore, som baserer seg mye på dynamikken mellom rolig og pent og total utblåsning - selv om de også kan lage ganske streite rett fram rockelåter også. To av bandmedlemmenes andre prosjekt, Tigers on Trains, med sin ganske forsiktige folkrock kan også skimtes her og der. Uansett referansene så står The Republic of Wolves feiende flott på sine egne ben; gode melodier, gode nok tekster (har litt å hente her), og tidvis trøkk nok til å gi hvermannsen bakoversveis. Savner litt bearbeidelse med tekstene i seg selv, men også litt mer groove g dynamikk underveis, her har de litt å lære av Brand New (men sistnevnte utviklet seg fra et veldig bra poppunk band til å bli et superb rockemonster og tok med seg melodiøsiteten fra poppunkne)En veldig imponerende fullengder-debut (høst 2010), og de er ikke snauere enn at de ga ut en 8 spors EP nå rett etter jul. Tror jeg må gå til innskaffelse av den også snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...