rareben Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Iron Maiden - A Matter of Life and Death Vedlig bra!
emmenph4 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 System of a down- Toxicity. Den var knall bra!! Anbefales å kjøpe den!
Heretique Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 A Change of Seasons - Dream Theater Kjøpte den i London. Skal være julegave til bestekameraten min
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 (endret) Kjøpte Sprett, drøgz n rock n roll sist Endret 8. november 2006 av KissaMcDuck
Xiphac Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Skaffet meg "Limited Shape" utgaven av Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant for et par dager siden.Hadde selvfølgelig den vanlige utgaven fra før,men kunne ikke la være.
Neslepaks Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Judas Priest - Sin After Sin Judas Priest - Killing Machine Judas Priest - Ram It Down Judas Priest - Unleashed In The East Judas Priest - Turbo Judas Priest - Stained Class
ZprMario Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 4 plater i dag; Uriah Heep - The Lansdowne Tapes (From Spice to Uriah Heep) Black Sabbath (1970) Pantera - 101 Proof (live) Opeth - Ghost Reveries (+DVD)
tom waits for alice Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 En snill moderator aktiverte spamfilteret, og vips ble noen poster borte. Dette er ikke tråden for å mobbe andre for deres platekjøp. Siste platen jeg kjøpte? Kristin Asbjørnsen - Wayfaring Stranger Geir
Theoneask Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kaizers Orchestra - Live at Vega Faktisk ganske kul plate.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 lønna var kommet og følgene cd'er er bestilt : Pelican - Untitled EP Pelican - The Fire In Our Throats Will Beckon The Thaw Pelican - March Into The Sea EP Pelican - Australasia Knut - Terraformer Knut - Bastardiser Knut - Challenger Jesu - Self Titled Isis - The Absence of Truth Daughters - Hell Songs
mb_zzz Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 St.Anger - Metallica verdt hver ei krone i mine øyne!
Dr. Mobius Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Urgehal - Goatcraft Torment Herlig musikk.
Neslepaks Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Urgehal - Goatcraft Torment Herlig musikk. 7249040[/snapback] Korleis er den i forhold til Through Thick Fog Till Death? Skal kjøpe Goatcraft Torment så fort stipendet kjem.
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Fikk disse godsakene i posten i dag: KLAGE - "DYSTOPIAS WIEGE" lp KRIEGSMASCHINE / SZRON split lp MGLA - "Mdlosci" 7'ep ARCHGOAT - "Whore of Bethlehem" double digi cd
Datasmurf Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tori Amos - Boys for Pele Siste CD'en til Aerosmith (som jeg ikke husker hva heter) En random Drum'n'Base-CD Punk Rock
-RivjerN- Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 #Pantera - The best of Pantera #Muse - Black Holes and revelations #The beatles- sgt. peppers lonely hearts club band #The Kooks - inside in outside out #hopalong knut - evoulusjonens røst # the white stripes - elephant #Raga rockers - Ragas beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå