gle Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei Har en Twinmos 256MB PC2100 brikke i pcen min. Jeg trenger nå mer minne men kan ikke se at denne brikken er i salg lenger, er det da mulig å sette inn en brikke fra en annen produsent eller vil det skjære seg?
C4STOR Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Skal ikke være noe problem å bruke en kjappere brikke. F.eks TwinMos 3200, skal i teorien også gå fint med en annen produsent
El Fantasma Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) mmmm....kjøp heller denne du! http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=124554 men jeg vil anbefale deg å bytte til et raskere minne....litt avhengig av systemet ditt selvfølgelig.... Endret 4. august 2004 av Maverick2002
gle Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Hovedkortet mitt støtter nok dessverre ikke noe raskere minne, men det hadde vel forsåvidt vert like greit å byttet ut det også
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hovedkortet mitt støtter nok dessverre ikke noe raskere minne, men det hadde vel forsåvidt vert like greit å byttet ut det også HK'et støtter nok ikke mer enn PC2100 (eller PC2700), men nå er det slik at alle minnebrikker er bakoverkompatible slik at du fint kan sette den på PC2100 hastighet sammen med den andre Gå for en TwinMos brikke du, billig og grei RAM
gle Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Det var jo flotte greier Er det noe annet jeg må passe på når den nye brikken skal kjøpes? Har forstått det slik at jeg f.eks at jeg må styre unna ECC brikker.
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Har forstått det slik at jeg f.eks at jeg må styre unna ECC brikker. Yupp
El Fantasma Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 ECC gjør minnet litt tregere, men fordelen er feilkontroll som gjør minnet mer stabilt
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) ECC gjør minnet litt tregere, men fordelen er feilkontroll som gjør minnet mer stabilt Ikke alle HK støtter ECC-feilkorreksjon, dessuten er det kun servere som virkelig trenger det Endret 4. august 2004 av endrebjorsvik89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå