Upsaker Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Etter mange uker med dårlig stabilitet og uten inet siste uka har endelig telenor fått ut fingeren! Tel-Nett kom ca kl 12 idag og han fyren satt og så på modemet i en halvtime ca. så bytta han ut en splitter.. det hjalp ikke!! så sa han at han skulle se på kablene fra sentralen til huset mitt.. det brukte han 2 timer på Så ringte han å spurte om det funka nå.. nei. da sa han at han skulle gjøre noe inni den sentralen og etter en halv time ringte han å spurte om det funka nå.. nei. Så måtte han legge en ny linje fra sentralen til meg! og endelig er han ferdig.. Nå håper jeg at inet holder seg stabilt til jeg sansynligvis bytter til bluecom i september.. Er det no vitsi å bytte til bluecom?
Apoc_ Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Så fantastisk! Antar at Bluecom er bedre enn Telenor.
agvg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 så sa han at han skulle se på kablene fra sentralen til huset mitt.. det brukte han 2 timer på Klager du på tiden han brukte på og sjekke kablene eller hva skal det bety?
agvg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 agvg: litt kanskje hmm, to timer er da ikke mye hvis det er ei lang linje med mange punkter og sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå