//E Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hei! Jeg har et irriterende problem med Internet Explorer. HVer gang jeg skal åpne et nytt vindu direkte fra en link, eller da jeg trykker på en link hvor et nytt vindu skal komme opp, kubber helet IE. I et par sekunder ser det ut som den jobber, så svarer ikke programmet på en stund. Etter ca et minutt blir programmet funksjonelt, men vinduet som skulle poppet opp kommer ikke. Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Går greit nå siden jeg bruker Opera, men skulle gjerne hatt dette til å virke. Har kjørt Ad-Aware og SpyBot, og det finner alltid det samme programmet som kjører i minnet. Har prøvd å fjerne det, men det kommer tilbake. Har dette noe å si. Det lager snarveier til internettsider på skrivebordet, fyller til tider skjermen med reklame ved bruk av IE. Har dette noe med saken å gjøre? Setter stor pris på alle svar! Mvh TresPaz
akh Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Høres veldig ut som at det kan være problemet, ja. Hva heter programmet? Flott at du har gått over til opera Da slipper du iallfefall flere slike spyware-programmer.
gudesen Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Du kan jo forsøke å kjøre et litt bredere angrep på spy-ware-programmet: kjør både CWshredder, Ad-aware & Spy-Bot - og pass på at du kjører oppdatering på de to sistnevnt før du scanner disken(e). I noen tilfeller holder det ikke med kun Ad-aware, så dette kan være verdt et forsøk. Dersom du har identifisert programmet som stadig vender tilbake, bør du uansett foreta et søk på nettet (f.eks. google) for å se om det noen har lagt ut en "removal instruction" på akkurat det programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå