Gå til innhold

Gratis SMS


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-04-27 19:46, Dumbo skrev:

For stor telefon regning ?? :razz:


Telenor hadde et program en gang.. vet ikke om de har det enda.. Du kan jo kanskje sjekke litt rundt..




Dumbo aka sim


_________________

The -=DumBoJeT=- has entered the building.


Har ingen god signatur :sad:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-04-27 19:47 ]</font>


 

Telenor SMS - men det er ikke gratis, koster 1,- og sende der også. Men telenor gir jo av og til gratis også da.. f.eks i mobilhandel kampanjen fikk alle med ringkontant-kort 100,- gratis for å registrere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den nye versjonen av Opera er det et integrert sms program. Det koster 9kr for 10 mld, men her er jeg ganske sikker på at nummeret ditt er avsender istedenfor 19009 llr no. (Ja jeg vet at nummeret ditt er som avsender på mother og planit også)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-28 12:54, borre skrev:

"Alle" anbefaler
, men man har jo ikke kunnet sende sms ut ifra Danmark i en måned eller to nå.



Man har knapt nok kunnet sende sms innenlands i Danmark, skal jeg si deg... I hvert fall ikke til telefoner med Tele Danmark abb. :mad:

 

Det ble skrevet en del om problemet på

http://www.coolsms.dk/news

Problemet var/er at teleselskapene bestemte seg for å ta 20 øre (mener jeg) for hver sms som sendes. Uten at jeg husker hvor mange sms'er der ble sendt fra http://www.coolsms.dk på en dag, sier det seg selv at det ikke kan la seg gjøre å holde det gratis hvis hver sms skal koste 20 øre til teleselskapene.

 

Forhåpentlig kommer de frem til en løsning, men inntil da har de (CoolSMS.dk) sperret for gruppe-sms, og sms til utlandet.

 

 

Eivind.

 

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-06-03 02:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-27 18:12, Saviola16 skrev:

Jeg er medlem på mother.no, men det ville vært så mye enklere om det hadde vært et program jeg sendte fra, for da slipper jeg all innloggingen,++



 

Jeg har laget et perl script for å sende sms via mother fra komandolinjen. Har tenkt å utvide det til å støtte flere servere etterhvert. Lager også kanskje en gui versjon om jeg gidder :wink: Har ikke kommet så lagt at jeg har fått lagd en webside til programmet, men hvis du er interessert så kan du maile meg på [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...