Gå til innhold

Nå skal jeg ha dvd brenner


Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig jeg trenger når jeg skal ha en dvd brenner, har seriøst ikke peiling på det men jeg spør her så håper jeg at jeg får ett ordentlig svar.

Vil helst ha en slik at jeg kan spille av dvd platene på dvdspillern min :p

Ser at komplett.no har en del utsolgte så jeg lurte på om denne ville være det jeg trenger Lg brenner

Endret av Streetcop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en DVD-brenner akkurat nå, og ikke har tid til å vente på noe annet så er det vel NEC-2510 som er det helt store for tiden (mpx.no har den inne til kr 749,-). Evt ta til takke med NEC-2500 som er vel så bra, bortsett fra at den ikke støtter dual-layer brenning (denne har mpx.no også inne nå til 645,-).

 

Min personlige mening er at dual-layer plater er for dyrt akkurat nå.. om ett år så finnes det både billige DVD-plater (dual-layer) og brennere tilgjengelig som brenner mye raskere enn dagens brennere i dette formatet, og prisen på disse blir neppe høyere enn for NEC-2510 i dag, så da kan man oppgradere ;)

 

edit: feil pris...

Endret av hart
Lenke til kommentar

Det eneste NEC-2500A/2510A mangler er støtte for DVD-RAM så vidt jeg vet. Når det gjelder CD-brenning så er det eneste jeg kan utsette på min 2500A er at den er litt kjip på overburn, men jeg har en annen dedikert CD-brenner som gjør dette uten å krangle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...