Gå til innhold

x800 eller 6800 ultra?

wartex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som har sapphire x800 har solgt det og kjøpt og foretrekker fx 6800 ultra?

Hva er forskjellen? prisen? eller ytelese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Solgt det? Sikker på at du ikke mener at noen har bestilt X800 XT, og ombestemt seg pga kortene er vanskelig å få tak i for øyeblikket?

Edit?

Endret av Radial
Skrevet

jeg har x800pro, skjønner ikke pointet med å selge dette kortet hvis man først har fått tak i det.Det rocker i alle spill jeg har prøvd hittil.

Skrevet

jeg bestilte XT, ventet og så leveringstiden, hoppet over på x800 pro fra sapphire og er v happy (oppgradert fra 12 til 16 pipes). doom 3 tid! (går som det suser uansett om du har 6800 eller x800)

Skrevet
før det utvikler seg til ATI vs Nvidia :whistle:

Da bør jo heller de som gjør dem til "ATI vs Nvidia" slutte med det. Folk kan jo ikke slutte å be om hjelp fordi "noen" kan starte å krangle.

Skrevet
Stop disse emnene nå  :cry:

WHY?

før det utvikler seg til ATI vs Nvidia :whistle:

Ikke bare det, men også fordi folk finner 5-6 helt like tråder om de bare benytter seg av søkefunksjonen.

Skrevet

takk, holdt på å bestille. men er 128 utgaven av sapphire 9800 atlantis pro noe bra da? jeg trenger nytt skjermkort som kan spille doom og hl2 og som ikke er for dyrt.

Skrevet

- Nei det var aldri 5700 vs x800.. hehe

- ok.. er det ingen andre kort som klarer doom 3 eller hl2 enn x800 eller 6800.. hva med de som har dårlig råd, fattige og sliter med helsa, som vil spille de spillene og har bare råd til kort under 2000 da?? :D

Skrevet

wartex: Da er vel et 9800pro det beste valget da. Koster jo under 2k.

Så kan du sikkert klokke litt også å hente inn litt ytelse der. :yes:

Men jeg ville ikke kjøpt noe 5700 kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...