Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SpeedTouch modem/Tele2 problemer


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker på om det er Tele2 eller modemet som er problemet - men ofte når jeg sender ut/inn mye data (spesielt hvis jeg spiller online :hrm: ) brytes forbindelsen. Det tredje lyset slukker på modemet, så det er ikke et ruterproblem, heller låser ikke modemet seg (pleide å måtte restarte den). Er det noen som har noen erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle tro at www.portforward.com vil gi noen svar... Speedtouch er vel egentlig ikke mye å skryte av når det kommer til ytelse... Prøv å låse alle porter bortsett fra de du bruker på routeren din... Det vil nok hjelpe litt...

Lenke til kommentar

Ringte forrige uke og ba om å få linjen overvåkt - de sier de ikke merker noe. De sier at "det er antageligvis vanlig hikke som vi ikke kan registrere"... Skal be dem sende et alternativt modem, se om det funker bedre. Hvis ikke er det vel bare å skifte ISP... (igjen :dontgetit:)

Lenke til kommentar
Ringte forrige uke og ba om å få linjen overvåkt - de sier de ikke merker noe. De sier at "det er antageligvis vanlig hikke som vi ikke kan registrere"...

Hvis du mister sync merker de det på overvåkningen av linja, det logges hos Telenor Networks og si noe annet er blank løgn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...