Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Riller/luftinntak på panser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rust, det blir styggt osv.

og du har ikke bruk for det...

Rust? Dersom du gjør jobben med grunning og lakking skikkelig etterpå, trenger ikke det bli et problem. Jeg vil ha lufteriller på høyre fremskjem på min bil. Skal lage selv med vinkel-sliper. Luftfilteret får da kald, frisk luft.

 

Kunne også tenkt meg noe på selve panseret for kjølingen sin del, blir veldig varmt under panseret. Men Corre panseret er så pent fra før, at det blir bare teit med riller.

Lenke til kommentar

UFF!!! Hva er pointet egentlig?... Det er så mye stygg styling på biler en ser på veiene.. Nei, du har allerede en tøff, eldre bil. Den Sigmaen blir nok finest om du evt bare senker den litt og monterer på noen fete felger... Sigma'en er jo en glidebil, og ikke noe F&F-bil...

 

Lykke til...

Lenke til kommentar

Jo...ja det er mulig du har rett.....skal ikek stayle noe mye da...tenkte et luftinntak på panseret kunne vært litt fint samtidig som motoren fik kfrisk lyft rett inn....mne har ellers tenkte å skaffe ny leppe under og har kjøpt meg spoiler bak....men noen større dekk og ete felger hadde kankjei kke vært så dumt nei...sitter nå med 15"dekk/felger

 

Har du noen tips til hvorde selger FETE felger uten at det trenger å være så RÅdyrt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...