værdama Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hei jeg lurte på hvor høy graffik og detaljer og sånne ting på bfv. Amd Athlon 2000xp 512 mb ram Sapphire radeon 9600xt hvor høy graffik kan jeg ha ?? (jeg har skrivevansker jeg ser feila men klarer ikke rette opp i de siden jeg ser ikke hvordan det skal skrives)
Zeph Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Dersom du har spelet: Prøv Dersom du ikkje har det: Last ned ein demo og prøv
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 ca medium... men kjøp mer ram eneste rådet jeg har.
CMOTDibbler Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg kjører BFV med AMD xp2500+, 512 MB RAM og et Radeon 9600 SE på middels grafikk. :!: Med et XT-kort - Mest sannsynlig det ja. Bare legg til litt mer RAM Edit: måtte understreke SE-kortet. Endret 1. august 2004 av CMOTDibbler
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Værdama: Ok, hvis noen sier at du kan kjøre BF:V eller Far Cry "på middels grafikk".. sier det deg egentlig noe som helst?
Croyfer Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hei jeg lurte på hvor høy graffik og detaljer og sånne ting på bfv. Amd Athlon 2000xp 512 mb ram Sapphire radeon 9600xt hvor høy graffik kan jeg ha ?? (jeg har skrivevansker jeg ser feila men klarer ikke rette opp i de siden jeg ser ikke hvordan det skal skrives) Du har kjøpt spillet - sett deg ned og _prøv_ til du finner en innstillign som passer deg
vorbis Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Har et geforce ti 4800se og kjøre alt på fullt, uten lightmaps vel og merke.
fargoth Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei jeg lurte på hvor høy graffik og detaljer og sånne ting på bfv. Amd Athlon 2000xp 512 mb ram Sapphire radeon 9600xt hvor høy graffik kan jeg ha ?? (jeg har skrivevansker jeg ser feila men klarer ikke rette opp i de siden jeg ser ikke hvordan det skal skrives) Du har kjøpt spillet - sett deg ned og _prøv_ til du finner en innstillign som passer deg Det kan vere han vil vite om spillet flyter ok, før han kjøper det.. Bare en tanke..
Croyfer Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Hei jeg lurte på hvor høy graffik og detaljer og sånne ting på bfv. Amd Athlon 2000xp 512 mb ram Sapphire radeon 9600xt hvor høy graffik kan jeg ha ?? (jeg har skrivevansker jeg ser feila men klarer ikke rette opp i de siden jeg ser ikke hvordan det skal skrives) Du har kjøpt spillet - sett deg ned og _prøv_ til du finner en innstillign som passer deg Det kan vere han vil vite om spillet flyter ok, før han kjøper det.. Bare en tanke.. hei jeg har endelig fått kjøpt meg battlefeild bfv (tror moderater ble litt gla nå) Endret 6. august 2004 av Croyfer
fargoth Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei jeg lurte på hvor høy graffik og detaljer og sånne ting på bfv. Amd Athlon 2000xp 512 mb ram Sapphire radeon 9600xt hvor høy graffik kan jeg ha ?? (jeg har skrivevansker jeg ser feila men klarer ikke rette opp i de siden jeg ser ikke hvordan det skal skrives) Du har kjøpt spillet - sett deg ned og _prøv_ til du finner en innstillign som passer deg Det kan vere han vil vite om spillet flyter ok, før han kjøper det.. Bare en tanke.. hei jeg har endelig fått kjøpt meg battlefeild bfv (tror moderater ble litt gla nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå