Gå til innhold

Dårlig grafikk på Counter Strike


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Når jeg spiller cs så hakker det veldig, hvis jeg f.eks løper langs en vegg og hopper opp å ned blir det sånne streker på veggen! Vanskelig å forklare! Men det fungerer ihvertfall ikke optimalt! Jeg har den nyeste driveren til skjermkortet mitt og jeg har den nyeste driveren til hovedkortet mitt.. Jeg har maks fps i cs!!!

 

 

Info om data:

 

- MSI KT6 Delta hovedkort.

- AMD xp 3000+

- 512 DDR Twinmos pc 2700 CL 2.

- Maxtor 120GB Harddisk.

- Sapphire Radeon 256 DDR. ATLANTIS

 

Jeg ville vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skru på vsync.

Pøh, hvis du skrur på vsync, får du lavere fps! Slå den av!

Men ja, spill med OpenGL, eller formater! :p

Det er jo ikkje fps'en som har noko med kor fint spelet er. Fps'en bestemmer bare flyten i spelet. Og formatering hjelper neppe problemet. Men skru på vsync du. Viss det fortsatt er dårleg kan kanskje kommandoen gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear hjelpe. Du merkar i hvert fall forskjell ifrå gl_texturemode gl_nearest_mipmap_nearest og gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear.

Lenke til kommentar
skru på AA og AF? ett R9600XT er mer enn raskt nok til å drive CS 1.6 med 4x AA og 8x AF...?

 

Vsynch må på...(jeg klarere iallefall ikke tearingen...og med 100Hz skjerm, så blir jo FPS = 100 uansett vsynch av eller på...

Counter Strike har ikke støtte for AA og AF? Det er ihvertfall ikke noe vi kan styre i options eller noe slikt.

 

Så at det var en her som nevnte noen kommandoer, de kan muligens hjelpe.

 

Du kan ikke ta et screenshot og legge det ut på en side og gi oss en link? (Denne måten med tanke på de med modem osv..) Så får vi se hvordan det ser ut. kanskje det kan hjelpe noen smarte hoder på vei :yes:

Lenke til kommentar

Har ikke noe sted å legge dem! Men de er ikke store så jeg håper det går bra!

 

Første bilde er fra AIDA32, der står det info om grafikk kortet!!!

 

Det andre bilde er screenshot fra cs! Men de strekene som er der kom ikke med på bilde :roll:

Så jeg tegna dem :thumbup:

 

Når jeg løper langs f.eks en vegg i cs så kommer det sånne streker, det virker som om bildet henger litt igjen! Vanskelig å forklare!! Men hvis jeg går sagte langs veggen kommer det ikke, men hvis jeg løper kommer det!!! Noen som skjønner hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...