Gå til innhold

hvorfor er s65 SÅ mye billigere en k700i


Anbefalte innlegg

At skjermen til S65 er på T610`s nivå er tull og bullshit! Den er lik som på M/CX65, slik som arehei sier..

 

Og jeg kan med erfaring si at skjermen er GOD! Ang. tastene, så synes JEG at de er helt topp på M65.. Men det er smak og behag..

 

Ang. K700, den er overpriset, hadde planer om og kjøpe den selv, men er glad i ettertid, er mye bugs, og dessuten var det "hypet" opp ang. denne telefonen. Slik som det blir nevnt!

du har vell hørt om den ny FW til k700?

den fikser det meste av de kjente bugsene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobbet med data og mobiltelefoni lenge og SE K700 serien er plaget, fått mange tilbakemeldinger på denne telefonen om dårlige taster og "forkludret" firmware. SE har størst feilprosent på denne serien, nå har ikke jeg fått testet s65 enda, bare holdt og sett på en "dummy" utgave men den lover godt! Jeg sier ikke at folk skal styre unna k700 men har man ikke bruk for radio så ville JEG personelig ha tatt s65, jeg gidder ikke å diskutere Mp3 spilleren på k700 som et + da jeg mener den aldri skulle ha vært inkludert på mobilen, men å bruke mp3 som ringetoner funker ihvertfall.

Lenke til kommentar
S65 har IKKE mp3-spiller, selv om den tar minnekort. Den har heller IKKE radio, og skjermen er like råtten som på SE T610... Derfor er den så mye billigere. Skaff deg heller en CX65 eller M65, som har mye bedre skjermer....

Hva f*** er det du babler om skjermen er jo langtifra like rotten som SE T610, skjermen er like bra som CX\M65. Dessuten er S65 en mye bedre telefon enn CX\M65! S65 har også muligheten til og spille av aac filer...

Amobil.no... De har skrevet review, de sier det selv, skjermen er på nivå med SE T610. Hakket større, ja det er den nok, men skulle ikke være noe bedre. Sorry, men er det jeg leste.

Den sniktitten ble skrevet på CeBIT som nå snart er fem måneder siden. Skjermen på de S65 som vi så der var IKKE de samme som kommer i de nye telefonene nå. Dette visste ikke vi den gangen riktignok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...