neeloN Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) For en stund siden klikka plutselig routeren (Sunsway ST-Lab). Internett-tilkoblingen datt ned. Etter det har jeg sendt inn routeren og fått en ny og lik router, men det samme problemet er der. Null internett-tilkobling, men jeg får kontakt med andre maskiner tilkoblet routeren. Skriver jeg "IPCONFIG" i command-prompt får jeg denne WAN-IP`en: 192.168.1.35, og går jeg på www.whatismyip.com får jeg den rette WAN-IP`en. Når jeg bruker program som DC++ har jeg ingen sjanse i å gå i aktiv status p.g.a. WAN-IP feilen (Da uten router). Ser ut som om routeren har lagt igjen en LAN-IP eller noe. Noen som har noe peiling? Routerspesifikasjoner kan dere se her: http://www.sunsway.com.hk/products/router-1.html Endret 28. juli 2004 av neeloN
Kjetil77 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg har samme problemet med samme router!!! Dritt! Tror jeg skal returnere den og legge imellom for en annen!
agvg Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Skriver jeg "IPCONFIG" i command-prompt får jeg denne WAN-IP`en: 192.168.1.35, og går jeg på www.whatismyip.com får jeg den rette WAN-IP`en. Når jeg bruker program som DC++ har jeg ingen sjanse i å gå i aktiv status p.g.a. WAN-IP feilen (Da uten router). Ser ut som om routeren har lagt igjen en LAN-IP eller noe.Noen som har noe peiling? Hva er foran routeren/maskinen? Routeren legger ikke igjen en IP etter at du har fjernet den, hvilken ISP har du? Hvis du synes det er rart med LAN-IP bak routeren har du ikke forstått hva en slik router gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå