Gå til innhold

Kule flyspill for en litt gammel data?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

F22 Lightning 2, dersom du kan ta til takke med ganske dårlig grafikk.

Edit: Jeg har ikke testet F22 Lightning 3, men jeg regner med at det er bedre MTP grafikk og sikkert en del andre ting. Det er likevel rimelig gammelt, så det burde gå som smurt på maskinen din.

Endret av eught
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke Falcon 4.0 vanskelig? Ihvertfall for en som synes Lock On er vanskelig?

Edit: Skrivearne

Endret av ehs5
Skrevet (endret)
F-22 Lightnig 2 er IKKE ett realistisk flyspill, og grafikken kan jo kjøres på biblotekpc'er :dontgetit:

Flacon 4.0 er ett rimelig tungt spill psykisk, men kan fint kjøres på en P3 maskin. Men kan du det først finnes det ikke bedre. Refueling i luften er gøy :woot:

Jeg synes nå det var rimelig realistisk. Manualen som fulgte med var også ekstremt detaljert, med angreps -og unnamanøvre og all mulig informasjon du måtte trenge. Dog er ikke flysimulatorer den sjangeren jeg vet mest om. Jeg vet at grafikken er dårlig sammenlignet med dagens, men jeg det skrev jeg i innlegget og jeg ser heller ikke at trådstarter ber om et spill med bra grafikk. Og siden du er så glad i refueling i luften; det har F22 også (og det er IKKE lett uten å sette på autopilot-programmet).

Endret av eught
Skrevet
Er ikke Falcon 4.0 vanskelig? Ihvertfall for en som synes Lock On er vanskelig?

Edit: Skrivearne

JA!

Du kan riktignok skru ned på vanskelighetsgraden, men på max realism er det et rimelig heftig. Jeg printet ut keycommands, seks A4 ark...

Du bruker sjelden alle knappene, siden du kan klikke med musen i cockpiten, men allikevel. Ikke noe instant action spill. :)

Skrevet

Ingen som har nevnt crimsons skies her :nei:

Det er et rimelig bra spill og du burde kunne kjøre spillet uten noen problemer med steinalder-boksen din.(Min maskin er ikke så mye bedre :ermm: ) Det er riktig nok et flykrigsspill, men er rimelig gøy alikevel. Du kan bygge dine egne fly ved å velge mellom modeller og sette inn så og så kraftig motor og hva slags gunere du vil ha og hva slags armor du hvil ha osv osv osv.

En ganske kul campaign, og det finnes multiplayer også (Vet ikke om det fortsatt er noen som spiller det på multiplayer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...