Gå til innhold

Anbefaling av oppladbare batterier og lader

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en mp3-spiller i går, og den bruker et AAA-batteri. For å slippe å bruke 4 batterier i uken, så kunne jeg tenke meg å kjøpe oppladbare batterier og en lader til disse. Er det noen som har produkter de vil anbefale?

EDIT: spilleren bruker bare ett batteri, men forbruket mitt vil være omtrent 4 batterier i uken. Jeg trenger derfor en lader som tar 2 AAA-batterier, og gode batterier å lade opp.

Endret av emacoolit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på Elkjøp og kjøp deg en Freeman batterilader.

Disse koster ca 400,- og da får du med 4AA batterier, så kan du heller kjøpe deg 4stk AAA etterpå.

Skrevet

Dra på ClasOhlson og kjøp den billigste laderen og de billigste batteriene. Tror mine batterier heter HW (hmm... passer jo bra her inne) og de varer helt greit - og kostet 1/4 av hva merkebatterier koster.

Skrevet (endret)

HD3_321077_N.jpg

328495_8496_Xw3.jpg

Lader: NOK 129,- (Vnr: 32-1077)

AAA-Batterier: NOK 19,75/stk ved kjøp av 4 eller flere (Vnr: 32-8495)

Batteriene er NiMH, og laderen takler disse.

Sum: NOK 208,- inkl 4 batterier.

Endret av oslo72
Skrevet (endret)

På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test.

Endret av svortevik
Skrevet
På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test.

Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt.

Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år.

Skrevet

Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt.

Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år.

Ja det tenkte jeg ikke på. Men er vel ingen ladere som selges med AAA batterier, så da kan en like gjerne kjøpe det pakketilbudet og spe på med 4 stk oppladbare AAA batterier. Laderen lader jo 8 batterier samtidig, så da har han i massevis til mp3 spilleren. Ulempen må være at batteriene må lades parvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...