emacoolit Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Jeg kjøpte en mp3-spiller i går, og den bruker et AAA-batteri. For å slippe å bruke 4 batterier i uken, så kunne jeg tenke meg å kjøpe oppladbare batterier og en lader til disse. Er det noen som har produkter de vil anbefale? EDIT: spilleren bruker bare ett batteri, men forbruket mitt vil være omtrent 4 batterier i uken. Jeg trenger derfor en lader som tar 2 AAA-batterier, og gode batterier å lade opp. Endret 28. juli 2004 av emacoolit
Ozelot Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Gå på Elkjøp og kjøp deg en Freeman batterilader. Disse koster ca 400,- og da får du med 4AA batterier, så kan du heller kjøpe deg 4stk AAA etterpå.
oslo72 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Dra på ClasOhlson og kjøp den billigste laderen og de billigste batteriene. Tror mine batterier heter HW (hmm... passer jo bra her inne) og de varer helt greit - og kostet 1/4 av hva merkebatterier koster.
oslo72 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Lader: NOK 129,- (Vnr: 32-1077) AAA-Batterier: NOK 19,75/stk ved kjøp av 4 eller flere (Vnr: 32-8495) Batteriene er NiMH, og laderen takler disse. Sum: NOK 208,- inkl 4 batterier. Endret 28. juli 2004 av oslo72
DementedAlbino Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test. Endret 28. juli 2004 av svortevik
oslo72 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test. Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt. Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år.
emacoolit Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Takk for hjelpen. Da tusler jeg bort til Clas Ohlson etterpå, og gjør samtidig en liten innsats for å ta vare på kloden vår
DementedAlbino Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 På clas ohlson har de ett ganske greit tilbud nå. Lader + 8 batteri for 298. Kan også nevne at denne laderen sammen med disse batteriene kom meget bra ut i testen til tv2. Tror de fikk best i test. Japp - men det er vel 8 batterier av feil type (AA), og da blir det jo ganske dyrt. Vanson er et bra merke - har brukt de i ca 10 år. Ja det tenkte jeg ikke på. Men er vel ingen ladere som selges med AAA batterier, så da kan en like gjerne kjøpe det pakketilbudet og spe på med 4 stk oppladbare AAA batterier. Laderen lader jo 8 batterier samtidig, så da har han i massevis til mp3 spilleren. Ulempen må være at batteriene må lades parvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå