Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over denne i dag:

e3cfe10e22a0aeb0116ae110.L.jpg

Stanley Kubrick Special Edition Box Set

 

Inneholder følgende filmer:

2001: A Space Odyssey

A Clockwork Orange

The Shining

Full Metal Jacket

Eyes Wide Shut

 

£17.99 fra Play.com.

Litt av et kupp til dén prisen! Denne blir stas å få i posten :D

 

Spørsmål til filmnerder: Finnes det en tilsvarende boks med David Lynch? Hadde i såfall vært obligatorisk innkjøp!

Lenke til kommentar

David Lynch - The Lime Green Set, men den er altså Sone 1, veldig høy pris også.

BOX SET INCLUDES: ERASERHEAD - REMASTERED VERSION, ERASERHEAD SOUNDTRACK, THE SHORT FILMS OF DAVID LYNCH, THE ELEPHANT MAN, THE ELEPHANT MAN EXTRAS - DVD DEBUT, WILD AT HEART, INDUSTRIAL SYMPHONY No. 1 - DVD DEBUT, BLUE VELVET - NEW LYNCH APPROVED 5.1 SOUND MIX, DUMBLAND, MYSTERY DISC - DVD DEBUT, INCLUDES 32 DELETED OR EXTENDED SCENES FROM WILD AT HEART, 40 PAGE COLLECTORS PICTURE BOOK

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Den boksen du har kjøpt er en grei deal, men den kan fås littegrann billigere hos amazon.co.uk. Der koster den £16.93, men de trekker fra VAT så den blir enda billigere enn det. Så selv med £1.88 i frakt blir den billigere der enn hos play. Og kanskje viktigst; amazon pakker større bokser bedre enn play, så du slipper og få krønsj&mos i postkassa ;)

 

Selv har jeg denne boksen med Kubrick filmer, som jeg synes er en god boks;

61rNXM9RHdL._AA300_.jpg

 

 

Og til slutt, ja det finnes en Lynch boks som absolutt er verdt og ha...

 

a9e651c88da0bef31a7dd110.L._AA300_.jpg

 

David Lynch The Lime Green Set

Lenke til kommentar

Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... :p Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes).

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... :p Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes).

Hva med Twin Peaks? Har du sett serien/eier du den? Det er jo skammelig bra. Har selv den vanlige Twin Peaks Gold Edition-boksen, og er fornøyd med det.

 

Apropos mer Lynch editions, noen som har den beryktede "Eraserhead 2000"-boksen? Mjau/Hrundi har den sikkert, den slæsken!

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... :p Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes).

 

Det finnes dessverre ingen bedre samleboks enn Lime Green Set per dags dato. Drømmen min er en heftig samleboks på Blu-ray med alle filmene, kortfilmene, musikk og diverse prosjekter (gjerne med en pose Lynch kaffe :D )!

 

 

For at det ikke skal bli heeeelt OT, så tok jeg med Repossessed til 99,50 fra platekompaniet når det var fraktfritt i juni.

edit; og jeg tok også med The Librarian III - The Curse of the Judas Chalice til 29,50 fra samme sted...

Endret av Hrundi V. Bakshi
Lenke til kommentar

Collateral på BD er det bare og glede seg til. Din all time favorite etter hva jeg har forstått, virkelig en film som kan sees mange ganger :)

Ja, nå har jeg venta med å se den igjen en stund mens jeg venta på at den skulle komme ut på blu-ray, så jeg gleder meg til jeg får den nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...