Gå til innhold

Endel spoersmaal ang. P910i


Anbefalte innlegg

Stoetter P910i Memorystick PRO, eller bare Memorystick DUO PRO... Det er vel ikke det samme?

 

Naar kommer DUO PRO med 1024 MB brikke, og hva vil den koste? Det finst vel bare 512 MB DUO PRO per dags dato til nesten 1 400,- ?

 

Memorystick PRO 1024 koster 3 246,-

 

 

Et spoersmaal til... P900 og P910 har vel samme prosessor, og viss man har et 1024 mb kort med ca 250 mp3 filer paa, vil det gaa jeavla treigt, eller gaar det stroekent? Har merket noe treghet naar jeg har kortet stappfullt paa P900, men da er det ogsaa OGG filer, noe som ikke blir aktuelt paa P910i med 1024 mb kort ;o)

 

*Maa ha P910i* :dribble::dribble::dribble:

 

Haaper noen kan svare...

 

Adios Amigo :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bilde skader ikke :)

p800_12.jpg

Nederst er et memory stick DUO kort, over det et adapter slik at man kan bruke DUO kortet i et vanlig memory stick aparat, og øverst et "vanlig" memory stick.

-

Sony har selv sagt at de skal senke prisene på memory stickene for å møte konkuransen med andre formater. Større kort kommer også, utviklingen går fremover ;)

-

Når jeg selv ikke har prøvd p910 me et 1024 mb. kort så jeg kan nok ikke uttale meg noe om treghet ol. :p

-

Selv må jeg si meg enig med Gandalf the Gray og ser ikke grunnen til å skifte fra p900 til p910, med de minimale forskjellene.

Jeg skal selv skifte fra p900 til 9500 iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...