Gå til innhold

Har noen testa..


Anbefalte innlegg

...som er å få kjøpt?

Trenger et digikamera, er ikke int i å bruke særlig penger på det, og har kikka litt på de kameraer til rundt 1000lappen. Kameraet skal ligge i fiskesekken og primært brukes til å ta bilder av storfisken jeg får ;)

Har ikke altfor mange krav til kameraet, bare at det tar ok bilder (vet jo at et kam. til 1000 spenn suger sammenligna med dyrere) OG at man kan ha minnekort i det.

Så spørsmålet er da, om noen har brukt noen av disse 1000kr kameraene og er passelig fornøyd? Ser at rimi har et olympus kamera til 890.-, men husker ikke modellen, må få sjekka det opp...

 

PFH

 

PMAndersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det bare er storfisken som skal tas bilde av holder et kamera til 1000kr! Helt klart! Selvom det kan bli et problem og få et strøkent bilde hvis du skal fremkalle et stort bilde av fangsten...

 

Det de billige kamerane ofte mangler er optisk zoom og en god blitz. Men det trenger du kanskje ikke??

Lenke til kommentar

Bildene skal bare brukes på nett. Men en ok blitz er å foretrekke ja, men det fikser jeg.

Hvis jeg vet at storfisken biter på tar jeg med vanlig slr kamera, men bryr meg egentlig fint lite om å ha et bilde av meg selv med en 20 kilos laks på veggen, da stopper jeg heller ut laksen ;)

Robkvi, de har to kam. men jeg husker ikke hvilket det andre merket var.

 

 

Michael

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for et års tid siden et digitalkamera til 1200kr. Det var helt greit, men kun 2megapixels! Nå om dagen kan du få et mye bedre til tusenlappen... På elkjop finner du et helt greit HP kamera til 1200kr. med 3ganger optisk zoom og 3mpixels..! Sikkert greit nok for ditt bruk!;)

Lenke til kommentar

Så at elkjøp har tilbud på et hp kamera med 3mp og 3 optisk zoom til 1195,- ... Hvis du ikke er fornøyd kan du jo returnere kamera innen 30 dager... Broderen kjøpte et trust kamera på psdata til 745 + sending...

 

Det var 3.3mp men interpolert til 6.2 tror jeg... Meget lite og hendig kamera, MEN optikken vinner ikke noen priser.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...