Gå til innhold

T630 til 1900,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså gjør som jeg gjorde for 3 uker sia...bestille en T630 med netcom activetalk på www.telebutikken.no til dama for 1,- pluss 75,- i frakt.

2 uker senere får hun avslag på kredittsjekken i posten,som vi visste ville skje..og enda ei uke senere så dukker det opp en hentelapp i postkassa og hun går å henter pakka..vips der her hun en spell ny hvit t630 til 76 kr :) det er billig for en telefon uten abonnement.. :tease:

tomgunnar: Det er slike som deg som gjør at telefoner blir dyrere :realmad:

Lenke til kommentar
altså gjør som jeg gjorde for 3 uker sia...bestille en T630 med netcom activetalk på www.telebutikken.no til dama for 1,- pluss 75,- i frakt.

2 uker senere får hun avslag på kredittsjekken i posten,som vi visste ville skje..og enda ei uke senere så dukker det opp en hentelapp i postkassa og hun går å henter pakka..vips der her hun en spell ny hvit t630 til 76 kr :) det er billig for en telefon uten abonnement.. :tease:

tomgunnar: Det er slike som deg som gjør at telefoner blir dyrere :realmad:

Forklar hvordan han direkte gjør at telefoner blir dyrere? Grunnen for at telefonen i det hele tatt koster 1 krone er sponsing fra Netcom. Netcom har ikke noe med prissetting av telefonene og gjøre, det er det produsent, importør, leverandør og forhandler som har. Men det kan bidra til at Netcom har mindre lyst til å sponse, men det blir bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Netcom har ikke noe med prissetting av telefonene og gjøre, det er det produsent, importør, leverandør og forhandler som har. Men det kan bidra til at Netcom har mindre lyst til å sponse, men det blir bare spekulasjoner.

Nettopp. Ingen har lyst til å sponse juksere.

Lenke til kommentar
Netcom har ikke noe med prissetting av telefonene og gjøre, det er det produsent, importør, leverandør og forhandler som har. Men det kan bidra til at Netcom har mindre lyst til å sponse, men det blir bare spekulasjoner.

Nettopp. Ingen har lyst til å sponse juksere.

Kan du dokumentere dette, eller spekulerer du bare? Synes ikke man skal slenge ut sånne påstander så lenge man ikke har noen beviser.

Lenke til kommentar
altså gjør som jeg gjorde for 3 uker sia...bestille en T630 med netcom activetalk på www.telebutikken.no til dama for 1,- pluss 75,- i frakt.

2 uker senere får hun avslag på kredittsjekken i posten,som vi visste ville skje..og enda ei uke senere så dukker det opp en hentelapp i postkassa og hun går å henter pakka..vips der her hun en spell ny hvit t630 til 76 kr :) det er billig for en telefon uten abonnement.. :tease:

Seriøst? Har de ikke tatt kontakt og spurt om du kan sende mobilen tilbake fordi kredittsjekken ikke gikk gjennom?

Lenke til kommentar
at telefoner ska bli dyrere fordi det skjer sånn som j var ute for nå via nettbutikker,det er bare pølsevev med mindre noen smartinger her kan komme med dokumentasjon på dette

jeg velger å tro at siden det ofte er direkte betaling via visa når du bestiller med abonnement og du viser å være ikke-kredittverdi..men likevel har betalt mobilen,så tjener den eventuelle nettbutikkene mere på å bare sende ut telefonen enn å sette inn pengene igjen på kjøperens konto

men det er min mening da :innocent:

Så i din verden lønner det seg faktisk for butikken å sende ut en telefon de betaler minst 1300,- eks. mva for, kreve deg for 76,- og så ikke få noe fra NetCom?

 

Hvis du tror på den forklaringa selv så er du ganske enkelt dum.

 

Det du bedriver er akkurat det samme som å gå i butikken og skrive ut en sjekk uten dekning med vitende og vilje. Svindel kalles det.

 

Jeg synes HW.no burde oversende alle fakta fra denne tråden + IP og evt. annet de har om deg til vedkommende webshop, da du fortjener å bli tatt for dette.

 

-KJ

Lenke til kommentar

2190,- for en SE T630 er ikke mye... Men TV2 påstår at den koster 6000,-. "Du kan vinne mobilen T630, til en verdi av 6000,- kr." Eller.no sånt.. Mener at tomgunnar var smart siden han gjorde det slik. mye bedre å kjøpe en telefon for 76,- kr, enn en telefon til 2500,-. Men fult lovlig er det vel ikke da...

Lenke til kommentar
dette er jo ren misunnelse fra deg skjønner jeg.

kan du forklare hvoran dette fungerer i din verden da er du snill

og kalle meg dum sier jo veldi mye om deg

:yes:

Det at du sier at jeg har kalt deg dum betyr jo at du faktisk tror at det er slik det fungerer, og da må jeg nok gi deg rett; jeg synes du er dum hvis du tror det.

 

En butikk som gir bort penger vil nødvendigvis enten:

 

a) sette opp prisene for dem som betaler for å dekke inn det de taper.

 

eller

 

b) legge inn årene og stenge sjappa.

 

Uansett hvilken løsning de velger så er det til syvende og sist den jevne forbruker som må betale for det, og du er en av nissene som får dette til å skje.

 

Hvis du tar dette som misunnelse så lurer jeg veldig på hva jeg skal være misunnelig på? Naiviteten din eller den T630n til 76,- kroner? Tror ikke jeg ville ha hatt noen av delene, jeg.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Fakta fra Telebutikken.no:

Mobiler bestilt med abonnment (e.g. 1 kroners telefon med ActiveTalk med 12 måneds bindingstid) blir IKKE sendt ut fra oss før det foreligger bekreftelse på opprettet abonnement hos NetCom. tomgunnar bør ringe NetCom for status på sitt nye abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...