inaktiv000 Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 (endret) Nå har jeg installert Windows XP et par ganger (én for å teste med ulike drivere og slikt, neste for å installere "skikkelig"). Etter å ha formattert systemdisken med installasjonsprogrammet, skulle jeg regne med at den var tom. Men nei.. Når jeg nå starter, får jeg to XP valg opp. Det ene fungerer ikke (mangler hal.dll eller noe slikt), tror den refererer til feil partisjon. Tidsavbruddet er også det samme som før jeg formatterte. Hvorfor blir ikke slik informasjon slettet når en formatterer? edit: ser nå at den var feilpostet - det var et annet emne jeg hadde tenkt å poste i utgangspunktet. Beklager! Endret 26. juli 2004 av cecolon
Jarmo Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 (endret) Start> Kjør> msconfig> boot.ini> fjern den XPbooten som ikke virker... Ps. sletter vanligvis partisjonen C: først og formaterer etterpå. Endret 26. juli 2004 av jarmo
inaktiv000 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Ja, jeg formatterte. Takk for den, vet om muligheten, men synes det er kjipt at Windows ikke lar deg formattere diskene "skikkelig". Å slette partisjonen først er kanskje lurt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå