EvenS Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Fikk nettopp ny pc fra komplett.no.. Kampanje modellen som var med i testen i dinside.no Og så hadde jeg liggende en 80gb HD fra før som jeg tenkte jeg skulle kople til. Men som vanlig dukket det opp et problem. Den HD som står i pc'n orginalt er tilkoplet med en fancy type kontakt jeg aldri har sett før.. Mens den gamle 80GB har vanlig lang flat kabel sånn som alle normale pc'er bruker og ha. Hvordan kan jeg da kople til gamle HD\en?? Har strømuttak som passer, og DVD spilleren er koplet til med den type kabel jeg må nødt til og bruke, der er også en til overs. Er det mulig og bruke denne?
Rikky Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 (endret) Det er uttak for den gamle harddisken på hovedkortet. Du har nok minst to sånne uttak, da kan du ha harddisken på det ene og CD-ROM på det andre. Hva slags kort er det? Endret 26. juli 2004 av Rikky
EvenS Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 (endret) MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid Det hovedkortet jeg har. Sier du at jeg kan bruke den som står ledig under spilleren? Fant ikke noen flere uttak på hovedkortet nemli. Renner sikkert utav meg masse dumme spørsmål.. Men er helt grønn på data Endret 26. juli 2004 av EvenS
Rikky Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Det er to gule kontakter mellom CPU og ATX-kontakten, disse to kan du bruke til henholdsvis harddisk og CD-ROM. Dette er vanlige P-ATA kontakter, den typen du har på den nye harddisken er S-ATA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå